Noe som allerede er ferdig med kvalmen??

Browneye

Forelsket i forumet
Marshmallows2021
Jeg er uke 9+2 i dag og allerede igår forsvant symptomene! Ikke kvalm, ikke sånn ekkel sterk luktesans, maten smaker plutselig igjen og føler meg pigg og opplagt!! Utrooolig deilig, men blir jo rimelig bekymret! Er jo litt vel tidlig å være ferdig med disse første symtomene syns jeg. Klarte til og med å jogge hele jentebøgen uten stress!!

Anyone else??

Syntes egentlig kvalmen min forsvant endel i går, og jeg har hatt en veldig bra dag i dag.... kvalmen er helt borte!
Også litt bekymret selvfølgelig, men kan jo være vi bare er heldige :)

Føles uansett godt med en pause fra oppkast og kvalme

Ja litt over en uke siden sist!! Ufattelig deilig☺️ Hadde ul for en uke og alt var tipp topp! Kan bli kvalm hvis jeg glemmer å spise☺️ Så bare å nyte kvalmefrie dager☀️☺️

Jeg var i utrolig god form når jeg var omtrent like langt som deg. Men jeg snakket for tidlig for på mandag denne uken 10+3 så var det full rulle igjen med alt av symptomer :(

Jeg har faktisk ikke vært kvalm! Blir kvalm når jeg blir sulten. I plassen for sulten på en måte. Men jeg var ikke kvalm i forrige svangerskap heller. Veldig trett da!

I dag sluttet kvalmen for min del også, men tipper jeg bare har en god dag og at den er tilbake igjen i morgen :P

Kvitt den ekstreme kvalmen men kun fordi jeg er full av medisin og intravenøs :p :p
Og det kjennes deilig å ha normal dag :)

Jeg har følt meg litt bedre på leirskolen denne uka, så lenge jeg spiste jevnt. Kom hjem og kollapset på sofaen, og da kom kvalmen tilbake...

Jeg hadde et par sånne dager rundt uke 9/10. Jeg fikk litt panikk, men kvalmen kom tilbake, haha! I dag er jeg 11+0 og håper egentlig det skal begynne å gi seg nå :p

Jeg har også hatt slike dager av og på tidligere, er 11+1 nå. Denne uka føler jeg meg i mye bedre form og tror det værste har gitt seg. Klarte også å jogge for første gang denne uka :):)

Jeg er 9+5 i dag og denne uken her har kvalmen kommet for fult! Spyr ikke, men det er ikke langt ifra!

Åååå håper det snart er meg!!!! Alle dere er over 9?

Varierer hver dag, i går bakte jeg brød og i dag har jeg vært småuggen og trøtt. Har ikke kasta opp noe, men for noen dager siden var der veldig nært. Spiser sikkert for mye mat :) er 9 uker på vei.

Verste har gitt seg her, og jeg er 10 +3, men det ga seg vel rundt uke 9 + 5 :) Veldig deilig, kan kjenne at jeg lettere for brekninger, f. eks hvis jeg gaper før høyt etc, men ikke kvalm på noen måte :)

Nei, slit enda masse me kvalme å oppkast :( Å d at man har så sykt god luktesans, gjør det ikke noe bedre :p

Back
Topp