Noe skrekkblandet fryd av en UL

Fia84

Flørter med forumet
Vi var på UL igår, hvorpå legen utbryter "ja her er det folk", jeg og mannen ser sikkert like sjokkerte ut og jeg spør, er det flere? Jada, her er det 2! Vi skal faktisk ha 2 eggede tvillinger.. :) sjokket er der fortsatt men begynner å venne meg til tanken. Noen flere med 2 på vei? :)

Gratulerer :D Det må være ekstra spennende med 2 :)

Ååå gratulerer så mye med to :) Jeg har alltid hatt en ønske om å få oppleve tvillinger, men det får bli med ønsket visstnok :D Du er heeeldig =)

Wow! Så gøy da, forstår at dere er litt sjokkert, men det er jo koselig! Dobbel gratulasjon :)

Kjæresten har sagt flere ganger at han vedder på at det er to der inne :p Og på mandag sa svigermor at hun har drømt at det er tvillinger, men vi får se :)

Ikke den verste beskjeden å få, det :) Gratulerer!

Gratulerer med dobbel lykke :)

Ååh, gratulerer så mye :) drømmer litt om at det skal skje her og ^^ sååå koselig :)

:D Så gøy!

Jeg har ikke tvillinger, men har pseudotvillinger. Og det er ifølge de med tvillinger verre :P

Dine vil komme og ha like matbehov, like leggetider, like rutiner og like interesser.

Min sønn var 13 mnd da han fikk seg en lillesøster. Og da var det IKKE like behov :P Hun ble ammet, han hang i beinet mitt og ville leke biler, han fikk brødskive, hun hylte og ville ha pupp.. :P

Men nå er de 3 og 4 år og nå er behovene omtrent helt like som tvillinger. :)

Går nok KJEMPEFINT å ha to. Gratulerer så mye! :D

Så spennende! Og litt skummelt hehehe... Trur jeg hadde fått sjokk men guriland må være en opplevelse å få to samtidig uansett :) gratulerer!

Vi var på UL igår, hvorpå legen utbryter "ja her er det folk", jeg og mannen ser sikkert like sjokkerte ut og jeg spør, er det flere? Jada, her er det 2! Vi skal faktisk ha 2 eggede tvillinger.. :) sjokket er der fortsatt men begynner å venne meg til tanken. Noen flere med 2 på vei? :)

Så moro!!! Da er vi to her inne, superstas!!! Vi skal ha eneggede :)

Så kjekt! Håper sjokket har lagt seg litt nå ;-) gratulerer!

Back
Topp