Noe så vakkert!!!!!

Fru. Tomter

Glad i forumet
Sitter å ser på Sykehuset på TV3, og der var det akuratt en fødsel..... Jeg gråter som bare det, og synes ikke at det finnes noe finere i hele verden!!!!!!

Jeg gleder meg faktisk til å føde jeg... [:)] Hva med dere????

Ja jeg gruer meg ikke akkurat. Ingen fødsel er lik. Har født 2 barn fra før uten noen form for bedøvelse[:D][:D]

Jeg så på det selv, kjempe fin ny statsborger[;)] 

åh ja jeg blir også like rørt hver gang jeg ser en fødsel!
GLEDER meg til å føde igjen[:D][:D]

Eeehm.... Har født 1 gang før, og hadde nok helt sikkert en lett og grei fødsel (men med "doble rier"...). Om jeg gleder meg???? Nei kan ikke akkurat si det, men er heller ikke vettskremt... [8D]

vært greit om alle kunne ha en fin og strålende fødsel[:D]
selv fra jeg blei lagt inn på sykehuset til han var ute, tok det 16 timer!
men jeg syns ikke det var så ille jeg[8|][:D]
er kansje ikke riktig vel bevart jeg da hehe[:D][:D]

Når er jordmødrene da???? Og hvilken kanal???

klarte meg fint uten bedøvelse sist, hadde badekar til de verste riene

gutten min satt fast så det ble tatt med sugekopp etter 2 timer med press rier...Sa det faktisk lenge jeg kunne kjenne han, men de trodde ikke på meg

mistet ca 2.5 blod kunne ikke sitte eller gå så og si på 6 uker

men vil prøve uten bedøvelse denne gangen også

for denne gangen skal babyen bare komme ut av seg sel uten noe særlig press, hehe[8D]

Jeg gleder meg, bare følelsen av den rusen man får etterpå. Det er virkeli å være rusa på livet [:D]

ORIGINAL: camillajenta86

åh ja jeg blir også like rørt hver gang jeg ser en fødsel!
GLEDER meg til å føde igjen[:D][:D]

ser fram til fødselen. Gruer meg for smertene, men ser likevel fram til det fordi det er noe helt fantastisk

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg... Har født en gang før, så vet jo hva jeg går til for det meste.. Håper bare at denne fødselene blir en bedre opplevelse enn forrige gang, det var en lang og komplisert fødsel. Men den følelesen når alt er over, det kan bare ikke beskrives med ord! Helt fantastisk!

Jeg gleder meg helt enormt! Det er så fantastisk, at det kan ikke beskrives!
Hadde en fin fødsel sist, og syntes ikke det var særlig vondt. Så jeg håper denne blir likedan! [:)]

Back
Topp