Noe så flaut :/

**tvilling85**

Forumet er livet
Jeg hadde lagt ut "vi gifter oss annonse" på nettavisen og huka av på at jeg ville ha den i papirutgaven også...
Og så er annonsen i avisa i dag og så har de søren meg lagt ut et bilde på annonsen vår..av et annet par [:'(]
Så nå får vi sms fra familie og venner at de ligna ikke på oss.. jeg hadde ikke sendt med noe bilde en gang jo.

Syns dette er flaut jeg altså [&:]

hahaha sorry!! Men jeg ser det så for meg !!

Det der er noe jeg kunne ha gjort LETT! jeg er så vimsete!!

Haha ser for meg de som skal se etter om det er dere :P:P ser sikkert kjempe nærsynt ut !!!

Meeeeen ser den at du synes det er flaut også![:-]

Jaaa folk går allerede nå å sier at de syns ikke de ligner på oss, til og med kollegaene til søstra mi og klokka er bare halv 10... Ooh syns ikke det er noe moro jeg [:'(]

har du ringt avisa å sagt at det er feil ??

ORIGINAL: **tvilling85**

Jaaa folk går allerede nå å sier at de syns ikke de ligner på oss, til og med kollegaene til søstra mi og klokka er bare halv 10... Ooh syns ikke det er noe moro jeg [:'(]

Ja de sa bare at de hadde gjort en dramatisk feil og at de skulle sette ut annonsen igjen i morgen uten bilde..

Må le litt jeg også, det kommer nok du å gjøre når du kan mimre tilbake om bryllupet[:)]

Men skjønner at det ikke er moro da.. Bra de får rettet opp.

Ser i lokalavisen her at de OFTE surrer med bilde og navn i "nyfødtspalten".

Tror faktisk jeg hadde blitt mer grinete enn flau.
Skal jeg gifte meg vil jeg jo ikke bli forbundet med noen andre[8D]

ORIGINAL: Baby R

Nei, akkurat det jeg mener også!! [&:]

Nei så kjedelig. Kontakt avisa så retter de på det. Vil tippe at det paret det er bilde av er like frustrerte! Huff..[:)]

enig der altså

ORIGINAL: Baby R

Usj så kjedelig [&:]
Tror jeg hadde blitt skikkelig lei meg altså [&:]
Husk å klippe ut annonsen så dere kan le av det om noen år [8D]

Back
Topp