noe så fantastisk...

krølle..

Gift med forumet
var hos legen igår og han hørte hjertelyd.... så gøy... vi har også kjøpt sånn babywatcher....prøvde når vi kom hjem igår og ikveld just...og hører hjertet....det er bare så deeeiiiili å høre...!!!! iallefall når mange lurer og ikke merker noe....derfor vi kjøpte for føler liksom ikke noe utenom at puppene er litt for store for alle  bh`ene mine[:D] til glede for noen i huset og mindre glede for andre...heheh....

Vi hadde en MA i oktober og tenker på det, sammenligner veldig...har vært 2 ganger hos legen og en gang på ul....men å vite det når en  er litt deppa på kvelden gjør susen asså!!

men ville bare si til alle alle at det er HELT FANTASTISK!!!!! Kos dere videre i kveld alle mars mammaer..

Kan tenke meg det var en fantastisk følelse ja, og hvilken luksus å kunne høre det når som helst![:D]   hehehe, må bare si at det puppeproblemet er det samme her i huset... [8|]

Kos deg videre med lyden av lille-hjertet. Sukk, det er så spesielt. [:)]

Kjenner meg SÅ igjen! Har det akkurat som deg..hadde en ma i mars..og er nesten konstant bekymret for at det har skjedd igjen..Skal på ny ul om 1,5 uke. Har heller ingen andre symptomer enn puppene er ømme og større..[;)] Hvor får man kjøpt sånn babywatcher? Og hvor mye koster det?

www.babywatcher.no kan du få kjøpt...kostet vel rundt 1200 kroner,men det syns jeg uroen er verdt!!  men ellers har jeg og sett tidligere  at det er noen her  inne på Bv har solgt brukt.....
ja da vet vi godt hvordan vi begge har det...ikke alltid så gøy det der...men nå er jo alt så bra at det er jo bare en fryd!!!!!

Back
Topp