Noe så deilig...

Sess1976

Forelsket i forumet
Av mine snart 32 år har jeg hatt besøk av tante i 20 av dem. Jeg er av den sorten som blir sinnsykt dårlig når tanta dukker opp. Blir som regel liggende mellom en og to dager og knasker smertestillende som drops.
Som regel så små blør jeg i noen dager først også kommer smertene etterhvert.

Men denne gang kom tanta mer eller mindre smertefritt.. kun litt små murringer en kort stund også.....ingenting..[;)] Gud så deilig sier jeg bare. Håper dette fortsetter fremover, hvis jeg absolutt må få besøk i det hele tatt da..[;)] Håper jo at den holder seg borte..[:D]

ja det må være en flott følelse, for de mens smertene e ikke noe å spøke med, for d e så sinnsykt vonne.

nei no har du hatt tanten nok,så trenger ikke å komme på mange mange mnd[:)]

Så bra, ingenting er bedre en smertefritt. [:)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

ja det må være en flott følelse, for de mens smertene e ikke noe å spøke med, for d e så sinnsykt vonne.

nei no har du hatt tanten nok,så trenger ikke å komme på mange mange mnd[:)]

sign denne[;)]

Sess jeg håper du får slike mens som jeg har, de er greie nok og varer i 5-6 dager, heldigvis litt kortere enn de gjorde før jeg gikk på p-piller siste gangen, før  hadde jeg mensen i 7 dager uten spotting. Men jeg hvet hva du snakker om for jeg hadde skikkelige smerter så jeg kunne svime av da jeg var i tenårene og helt opp på vidregående skole. Men det hjalp etterhvert når jeg ikke var jomfru lenger, obs[8|]

Ja, er så herlig. Har hatt mensen en uke før og det har kjentes ut som om hele underatesjen var på vei til å dette ut. Men etter alle medisiner og alt det medfører så har jeg fått normal mens, men jeg tror jo nesten det er noe unormalt nå når jeg er "normal" [:D]

Godt er da dette ihvertfall [:D] [:D] [:D]

Men håper tanta di forsvinner for en goood stund !!! [;)]

Back
Topp