Noe rart.

Himmelstøv

Forumet er livet
Når jeg hoster, kjennes det ut som jeg har sting på høyre siden av magen,,, [&:] rare greier..
noen fler som har det slik?

Jeg har det slik! Hehe.
Og hvis jeg ler kan det også komme :)
Men har ingen aning om hva det kan være :P
Har du?

ORIGINAL: Iselin2

Jeg har det slik! Hehe.
Og hvis jeg ler kan det også komme :)
Men har ingen aning om hva det kan være :P
Har du?

Nei har ingen anning... [&:] hmmm.. jeg har ikke flira side jeg merket det, så vet ikke om det skjer da å :P hehe..

Jeg har kjent det en stund nå, men regner bare med at noe vokser inni der[:D]
Men kan jo høre med legen når jeg skal dit til torsdag [:D][:D]

ORIGINAL: Iselin2

Jeg har kjent det en stund nå, men regner bare med at noe vokser inni der[:D]
Men kan jo høre med legen når jeg skal dit til torsdag [:D][:D]

Ja gjør det, så får jeg høre hva legen sier :P

Det behøver ikke være selve livmoren som trekker seg sammen, men kanskje heller et strekk eller en liten krampe i bånd som holder livmoren oppe. Det sitter et bånd på hver side av livmoren og når disse strekkes eller på annen måte beveges kan det kjennes som smerter i lyskeregionen. Brå bevegelser kan også fremkalle dette.

Neste gang du skal nyse kan du krøke deg litt sammen før du nyser eller i det du nyser, og på en måte forsøke å avverge det hele. Jeg tror det vil hjelpe.

Besta svare eg fant.. eg sleit sån med da sist svangerskap. va så masse forkjølt med akutthoste i i nåken mnd. da hjalp ikkje når eg krøka meg sammen når eg hosta heller.. men da kan og ver fordi eg var heilt gåen i musklane på heila sio mi, etter al hostingo. kunne ikkje ligga på den sio eg hadde vondt. da va kjempe kjekkt når riene va vonde, kunne bare ligga til den eine sio[:'(]

Håpa du blei litt klokare på da eg fant [:D]

Back
Topp