Noe rart skjedde i dag

bringebæra2014

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Var med kjæresten på kino i dag, og når vi skulle gå til bilen stoppa jeg opp og brekte meg sikkert 10 ganger uten å få noe opp :-P Har aldri spydd gjennom alle disse 16 ukene, og har heller ikke opplevd lignende i edru tilstand på sikkert 10 år. Dessuten har magen føltes så ufattelig tung i hele dag... Enda magen ikke er blitt stor... What's up with meeeee

Sent from my iPhone

Var med kjæresten på kino i dag, og når vi skulle gå til bilen stoppa jeg opp og brekte meg sikkert 10 ganger uten å få noe opp :p Har aldri spydd gjennom alle disse 16 ukene, og har heller ikke opplevd lignende i edru tilstand på sikkert 10 år. Dessuten har magen føltes så ufattelig tung i hele dag... Enda magen ikke er blitt stor... What's up with meeeee

Sent from my iPhone
Jeg hadde det slik i mange uker. I begynnelsen var jeg redd for det skulle komme noe opp, men etter hvert ble jeg "vant til" kvalmen og brekningene!:)

Var med kjæresten på kino i dag, og når vi skulle gå til bilen stoppa jeg opp og brekte meg sikkert 10 ganger uten å få noe opp :-P Har aldri spydd gjennom alle disse 16 ukene, og har heller ikke opplevd lignende i edru tilstand på sikkert 10 år. Dessuten har magen føltes så ufattelig tung i hele dag... Enda magen ikke er blitt stor... What's up with meeeee

Sent from my iPhone

Lol! Jeg har heller ikke kastet opp i stor grad, men hatt slike brekninger 3 ganger - sist var jeg på vei til jobb og måtte stoppe bilen og åpne døren!! Dritgøy!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Er vel som dem sier..du er gravid :-) Opplevd dette kun en gang, var kjempe oppblåst og det føltes ut som jeg måte kaste opp mesteparten av dagen og på kvelden kom brekningen. Og vips så var alt ok igjen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

usj.. hørtes kjipt ut og jeg er glad jeg heldigvis har klart å unngå akkurat det :p

Hvordan er formen i dag? :)

Jepp, du er nok bare gravid. :) Håper på dine vegne at det ikke blir verre episoder enn dette. Ikke noe kjekt med kvalme og oppkast :(

Back
Topp