Noe positiv om helsevesenet også!

@Bøllefrø

Glad i forumet
føler så mange her inne har vært uheldige i sine møter med leger og helsevesen - så i dag vil jeg fortelle hvor godt ivaretatt jeg føler meg ❤️

Har vært innlagt siden mandag pga denne kvalmen. Fikk ul på dag en, fikk med bilde av bamsemumsen, og en positiv opplevelse. Siden da har de passet på meg dag og natt, henter, ordner og fikser i ett sett for at jeg skal ha det godt her.

I tillegg fikk jeg spørsmål om jeg ønsker ul i uke 12, for å være sikker på at alt er bra der inne, og for å motivere ❤️

Dette er mitt møte med helsevesenet ❤️

Så bra med gode opplevelser. Jeg har hele tiden følt meg ivaretatt, både forrige svangerskap og nå. Følt at jeg hele tiden har blitt tatt seriøst, og hvis jeg har bekymret meg for noe er det blitt testet med en gang. Sykehuset jeg tilhørte forrige gang hadde en slik "bedre å komme en gang for mye enn for lite" mentalitet, og det var veldig trygt og godt:)

Så bra de passer på deg og bamsemumsen din❤️ har også bare hatt gode opplevelser med helsevesenet sålangt, alt fra de på labben , gynlegene og på legesenteret ❤️

Back
Topp