noe på gang???

• Trådstarter Trådstarter Nummer1(-:
  • Opprettet Opprettet
N

Nummer1(-:

Guest
Jeg var i går hos fødselslege for å se hvor moden livmorhalsen var blitt..Jeg var moderat moden, men fødselen kunne komme igang når som helst ifølge legen[:D] Hun stimulerte/tøyde også en del "der oppe" for å evt framskynde riene noe...
Det var ikke uvanlig å få litt blødninger i denne forbindelse samme deg, sa hun og  jeg hadde litt farget utflod i går. Men i dag er det myyye mer?!? Noen som har opplevd det sammme, eller kan det være noe på gang her[:-]?
(evt slimproppen som holder på å løsne ..) 4 dager til termin[:D]

hum ikke for å være ekkel mn det kan være no og det trenger ikke være no det kan enda gå ei stund .. ville kontaktet jormor vis jeg begynnt og få veldig ubehaglig murring i magge eller smerter i korsrygg som gjør det ubehaglig og finne ei ok stilling og sitte i eller ligge. 

ORIGINAL: Nummer1(-:

Jeg var i går hos fødselslege for å se hvor moden livmorhalsen var blitt..Jeg var moderat moden, men fødselen kunne komme igang når som helst ifølge legen[:D] Hun stimulerte/tøyde også en del "der oppe" for å evt framskynde riene noe...
Det var ikke uvanlig å få litt blødninger i denne forbindelse samme deg, sa hun og  jeg hadde litt farget utflod i går. Men i dag er det myyye mer?!? Noen som har opplevd det sammme, eller kan det være noe på gang her[:-]?
(evt slimproppen som holder på å løsne ..) 4 dager til termin[:D]

var å ble strippet selv i går. 3 cm..   hadde masse utflod og mensen smerter pluss masse kynnere.  i dag så har jeg fått masse masse slim, fargen på slimet har vært alt fra helt gjennomsiktig, rosa, gulorasje, og brunligrød. [:'(]  så regner med det er slim proppen som gikk hos meg. men det er sån skikkelig slim, ikke tynt flytende..

Back
Topp