Noe på gang?

Maimamma16

Try, If u don't make it, try again!
Hei! Idag er jeg 9 dager på overtid og har det siste døgnet kjent på noen rare greier! Var på overtidskontroll igår og ble strippet, hadde 1cm åpning og begynt å modnes. Kom hjem, og slimproppen gikk like etter. Kl var ca 1400. I natt rundt kl 0200 fikk jeg rier(?) som kom med 10 minutters mellomrom og varte i ca 55 sekunder. Dette kom regelmessig helt til kl 0500.. Da var jeg så trøtt at jeg sovnet å når jeg våknet i 0800 tiden var det ingenting. Har hatt menssmertelignende følelse nederst i magen i hele dag nå, men føler ingen rier.. Hva er det som skjer? Tror dere jeg kan forvente noe snart? Blir satt igang på mandag om ingenting skjer av seg selv, men håper jeg slipper det! Er førstegangsfødende forresten, så vet ikke helt hva jeg skal se og føle etter :o

Sniker fra annen gruppe, sånn startet det for meg forrige gang. Anbefaler deg å hvile mens du kan, det tar seg nok opp igjen snart.

Startet omtrent slik for meg, svake rielignende hele natten, sovnet på morgenen. Gikk meg en tur når jeg sto opp for å se om det fikk i gang noe mer. Etter en time eller to kom det regelmessige rier som endte i fødsel noen timer senere.
Håper det skjer noe mer hos deg nå, lykke til!

Har hatt regelmessige rier hvert 10ende minutt siden 2300, men nå har det stoppet litt opp igjen... -.- håper virkelig det er i gang nå, og at det ikke er falsk alarm igjen! *krysser fingrene*

Back
Topp