Noe på gang?

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Ja, for jeg har gått på do 3 ganger inatt.. 3timer imellom hver gang. Har hatt små tak i ryggen å noen vonde kynnere, men de er gått over. + at samboeren min drømte at jenta vår var kommet.. Skremmende ;o vi har ikke bil for tiden.. Så jeg er kjempenervøs hvis det skulle skje noe :/ men satser på taxi!

Hva tror dere?:)

Jeg har det sånn daglig nå, iallefall smertene. Den tømminga kommer ikke like ofte altså :P Spennende er det, og det er tydelig at kroppen jobber med noe! :)

Ja, for jeg har gått på do 3 ganger inatt.. 3timer imellom hver gang. Har hatt små tak i ryggen å noen vonde kynnere, men de er gått over. + at samboeren min drømte at jenta vår var kommet.. Skremmende ;o vi har ikke bil for tiden.. Så jeg er kjempenervøs hvis det skulle skje noe :/ men satser på taxi!

Hva tror dere?:)
Om det er modning eller rier er vanskelig å si, det må du kjenne på selv. Har du fått noe indikasjon på at du er moden alt?

Jeg har det sånn daglig nå, iallefall smertene. Den tømminga kommer ikke like ofte altså :p Spennende er det, og det er tydelig at kroppen jobber med noe! :)
Signerer på denne :)

Håper du finner ut av det. Prøv å ta tiden mellom takene slik at du har noen holdepunkt å si til føden hvis du ringer dem.

Ja ikke sant ;s vel, jeg var innlagt for 2uker siden pga modning og 2cm åpning ;p så litt nervøs er jeg.. Men har ikke vondt nå!
Det høres ut som sånn jeg og flere andre her holder på om dagen. Jeg har gått med åpning i over ei uke og med vonde kynnere/maserier i to og en halv uke. Utrolig slitsomt! Men sånn er det bare. Om du blir bekymret så tar du en telefon til jordmor :) Hun kan helt sikkert berolige deg *klem*

hvis det økes virkelig på og du regner med det er fødselen som starter så vil føden vurdere å sende ut ambulanse. Men etter min erfaring så er kynnerne mine ingenting i forhold til riene og når riene kommer så vet jeg hva som skjer. Men nå har jeg vært igjennom det før så litt enklere for meg å kjenne forskjell. Når jeg ringte føden ved sist fødsel så orket jeg i grunn ikke å snakke på grunn av riene og så spurte de hvor smertene var, så sa jeg hvis jeg skal begynne å kjenne etter hvor det er mest vondt i tillegg til å snakke med dere så er dere dumme, det er vondt over alt. hehe sinna dame i fødsel.

hvis det økes virkelig på og du regner med det er fødselen som starter så vil føden vurdere å sende ut ambulanse. Men etter min erfaring så er kynnerne mine ingenting i forhold til riene og når riene kommer så vet jeg hva som skjer. Men nå har jeg vært igjennom det før så litt enklere for meg å kjenne forskjell. Når jeg ringte føden ved sist fødsel så orket jeg i grunn ikke å snakke på grunn av riene og så spurte de hvor smertene var, så sa jeg hvis jeg skal begynne å kjenne etter hvor det er mest vondt i tillegg til å snakke med dere så er dere dumme, det er vondt over alt. hehe sinna dame i fødsel.
Ja, håper de gjør det :) hahaåå! Jeg aner jo ikke forskjellen! Men tror jeg kjems til å merke det når det står på!

Haha, jeg forstår godt at du ikke var keen på å snakke når det stod på som verst! ;o

Jeg tror man bare vet det når det er rier. Det er så vondt at man ikke er i tvil. Tror jeg da :P Aldri prøvd dette før ^^

Ha ha ha ^^

Jeg tror man bare vet det når det er rier. Det er så vondt at man ikke er i tvil. Tror jeg da :P Aldri prøvd dette før ^^
Det er hva alle som gikk gjennom fødsel sier til meg ;) Derfor er jeg ikke bekymret når det kommer til sterke mensesmerter, modning eller noe. Så lenge kan jeg snakke og puste er det ikke det jeg venter for.

Back
Topp