Noe på gang?

jeanettm

Elsker forumet!!
Augustmødrene 2014
Hei!

Har i hele kveld gått med små stikkinger nederst i magen, i tillegg til at ryggen har begynt å verke litt. Lillegutt er også veeldig aktiv! Ikke noe sånn sykt regelmessige greier, men det kommer og går.

Noen som har hatt lignende? Hodet hadde festet seg for en uke siden. Er 38+0 idag

venter prins i august <3

Har vært våken siden 1-2 i natt med stikkinger og menssmerter..
Nå kom det nettopp mengder rosa/oransje utflod. Kanskje kor på gang :o

Kanskje noe på gang, kanskje modning :-) har vært sånn her i noen uker, var det i 3-4 uker sist og. Men det er forskjellig for alle :-)

Kanskje noe på gang, kanskje modning :) har vært sånn her i noen uker, var det i 3-4 uker sist og. Men det er forskjellig for alle :)

Dette frykter jeg mest! Jeg trodde kanskje noe var på gang, men er redd for at det bare er begynnelsen på laaang modning... Han er festet, slimproppen gikk på søndag i form av slimete geleaktig hvit gul masse, uten spor av blod. Var på kontroll på mandag og legen skrev i papirene mine at slimproppen var løsnet. Jeg trodde den måtte inneholde blod. Begynt å få vondt i ryggen og i går lå jeg rett ut hele dagen fordi jeg var så sliten. Har mye nedpress og vondt i nedre del av magen, dette har bare forsterket seg fra han festet seg og frem til nå! I tillegg opplever jeg å stadig gå på do for å "tømme" kroppen. Til slutt opplever jeg kvalme..

Jeg må bare legge alt dette til side, han kommer når han kommer. Det er fortsatt en stund til termin. Man blir jo sprø av disse "tegnene"

Blitt strippet hos jm, så nå er det bare å krysse fingre og håpe håpe ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Slik hadde jeg det i går. Hadde faktisk ganske sterke modningsrier jevnlig fra kl. 07-13 krampa opp i livmorshalsen og bredde seg fra nedre del av magen og bak i ryggen og ga sterke korsryggsmerter. Lå nesten hele dagen i senga. Fra kl. 13 dabbet de av og kom ca. 1 gang i timen resten av dagen. På kvelden opphørte de helt og har nå hatt en rolig natt og morgen :(

Blir gal, hadde håpet det skulle ta seg opp :mad:

Sist fødsel startet sånn, sist hadde jeg aldri sånne lureepisoder som nå. Sykt irriterende.

Ble tøyd i dag, hadde middels myk mormunn og 2 cm åpning som kunne tøyes til 3 :) også fått modningsakupunktur. Kjenner det skjer ting det nede i alle fall, det er jo positivt uansett, jo mer moden man er jo bedre er det jo :-)

Hvordan vet man at man har modningsrier??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har det slikt jeg også, men er forberedt på å gå minst tre uker til.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp