Noe på gang?

Bruker23le

Blir kjent med forumet
Våkna med noen sterke tak/kynnere i 9 tida i morges, vondt liksom ned mot skambeinet og litt i ryggen. Noen av takene var så vonde at jeg måtte puste meg igjennom, noen ikke fullt så vonde og ikke regelmessige. Har fortsatt å ha litt småvonde kynnere i hele dag og nå har deler av slimproppen gått. Har termin om to dager og er veldig klar til å møte lillemann:)

Lykke til!!! :D

Høres ut som om noe er på gang! Lykke til! :)

Det høres lovende ut! :)

Slimproppen min gikk i natt/morges. Har lekket litt fostervann og har avtalt med føden å ringe dem i kveld for en oppdatering. Håper lillemann starter alt selv i natt :D

Jeg har noe lignende.. det kommer som tak i ryggen, ikke kjempevonde, men veldig ubehagelige. Det strammer fremme, nederst i magen samtidig. Magen blir knallhard! Fikk skikkelig mageknip istad og måtte på do.

Hva tror dere???

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Har fått beskjed om å ta en ny telefon til føden i morgen. Men ikke noe tvil om at proppen har gått! Håper på noen timer søvn før alt starter :)

Spennende Mamma mø:) her er det uregelmessige men ganske så vonde sammentrekninger. Lurer på om det blir noe særlig søvn i natt.

Lykke til :) det nærmer seg nok for deg nå da!! :)

Så spennende! Lykke til! Snart har du nok skatten i armene dine:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lykke til!! Nå er du nok i gang :)

Back
Topp