Oktoberjenta
Elsker forumet
Håper sånn at det er noe på gang
så nå kjenner jeg etter på alt. Hehe. Nå er jo jeg førstegangsfødende og vet veldig lite. Isåfall, hele i går fikk jeg ofte hard mage som bare strammet seg skikkelig. I tillegg har jeg hatt mensen smerter, ikke vonde siden jeg aldri har hatt kraftige mens smerter før, men kjente det nede i kors ryggen. Nå kjenner jeg skikkelig press nede i kors ryggen og enda lenger ned. akkurat som om man må på do(må ikke på do altså). Skjedd det flere ganger nå hittil, men har ikke tatt tiden ordentlig på hvor lenge de varer da. Kanskje rett under et minutt?!
Så dere som har peiling, kaaan det være starten på noe? *krysser fingre for det*
Forresten, sist jeg var på kontroll hadde ikke hodet festet seg enda, men hun lå med litt av hodet ned i bekkenet. Vet ikke om det har så mye å si da
Så dere som har peiling, kaaan det være starten på noe? *krysser fingre for det*
Forresten, sist jeg var på kontroll hadde ikke hodet festet seg enda, men hun lå med litt av hodet ned i bekkenet. Vet ikke om det har så mye å si da