Noe på gang?

Oktoberjenta

Elsker forumet
Håper sånn at det er noe på gang :) så nå kjenner jeg etter på alt. Hehe. Nå er jo jeg førstegangsfødende og vet veldig lite. Isåfall, hele i går fikk jeg ofte hard mage som bare strammet seg skikkelig. I tillegg har jeg hatt mensen smerter, ikke vonde siden jeg aldri har hatt kraftige mens smerter før, men kjente det nede i kors ryggen. Nå kjenner jeg skikkelig press nede i kors ryggen og enda lenger ned. akkurat som om man må på do(må ikke på do altså). Skjedd det flere ganger nå hittil, men har ikke tatt tiden ordentlig på hvor lenge de varer da. Kanskje rett under et minutt?!

Så dere som har peiling, kaaan det være starten på noe? *krysser fingre for det* :)

Forresten, sist jeg var på kontroll hadde ikke hodet festet seg enda, men hun lå med litt av hodet ned i bekkenet. Vet ikke om det har så mye å si da

Sniker litt:) kan høres ut som starten på noe:) jeg hadde rier som var som kraftige tak i kors ryggen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Spennende :) Kommer de (smertene) regelmessig? Har selv mye kynnere og menssmerter, men det er helt uregelmessig og bare modning.. Sitter også å håper noe skjer snart... :)

Ja er kjempe spennende:) Er først nå den siste timen jeg har kjent disse smertene for første gang. Prøvd å ta tiden nå, de varer rundt 40 sek og sånn 5-7min mellomrom da. Følte det var kortere tid i mellom isted, men kan hende pga jeg ikke tok tiden da.Tenker meg det er flere av oss som sitter og venter og venter :)

Har ringt føden nå. Men ringer man igjen rett før man drar dit? Fikk beskjed om å ringe hvis det skulle dabbe av,men trengs det om man drar dit uansett?

vet ikke hvor du skal føde, men vet at st.olavs sier du skal ringe før du kommer i alle fall :-) lykke til :-) jeg har hatt masse tak i ryggen, kraftige kynnere og vonde menssmerter både i går kveld og i natt, men neida sitter her like gravid :-) håper det er starten på noe for deg :-)

Skal på Haukeland. Noen som vet der?
Tusen takk delphi. Håper det skjer noe hos deg snart:) jeg er ganske sikker på det er rier jeg har fått nå. Gjør enda vondere nå hver gang de kommer. Ææ litt skummelt og

Skal selv føde på Haukeland, men vet ikke om du trenger å ringe en gang til. Skader ikke å gjøre det då..

Masse lykke til ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Høres ut som det er noe på gang da :)
De ser nok helst at du ringer før du drar inn også. Greit for dem å vite at du er på vei ;)

så spennende, masse lykke til :-) det går så bra så :-)

Ja, da høres det ut som du er i gang :) Lykke til :) Skader ikke ringe en gang til, så er både du og de sikre på om du kommer eller ikke :)

Ble sendt hjem igjen grunnet ikke moden nok:( riene er enda vondere men kommer likevel ikke oftere enn hva det har gjort i hele dag. Nå er jeg sliten og lei av å ha rier!!

Hører egentlig ikke til her, men prøv å ta deg en god og varm dusj/bad og om du klarer så prøv å legge deg nedpå. Det tok 28 timer for meg fra første rie, begge gangene. Ca 20 av mine timer var med vonde, regelmessige, men lite effektive rier:-/ Første gangen ble jeg litt stresset og klarte ikke å roe ned, men det klarte jeg andre gangen og det gjorde de kjedelige og vonde timene mye mindre ubehagelige og langtekkelige :-)

Masse lykke til :-) :-)

Ble sendt hjem igjen grunnet ikke moden nok:( riene er enda vondere men kommer likevel ikke oftere enn hva det har gjort i hele dag. Nå er jeg sliten og lei av å ha rier!!

Så kjedelig, men de gjør nok mye godt de riene, så snart er du i gang på skikkelig og får ut den lille :) prøv å hvil deg så godt du kan :)

Back
Topp