Noe på gang?

FMQ

Betatt av forumet
Noen som tror det blir fødsel i løpet av helga? Virker som veldig mange føder før termin her :)

Jeg håper, men jeg tror ikke... :)

Kan virke som om det er noe på gang her hvertfall. Begynte med kynnere i går kveld, og har ligget i natt med svake rier(tror jeg). Har fortsatt hele dagen idag, så håper det skjer noe nå snart:)

Jeg tror, men håper ikke :p Har gått med små tak i magen og mensmurringer i hele dag. veit vi kan ha dette i flere uker før fødesl... Men tror at noe er igang der nede.

Tror ikke det skjer noe her før ut i neste uke. Har termin på mandag. Vil gjerne ha noen dager for meg selv først (altså guttungen i barnehagen og gubben på jobb) :p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Halvparten føder før og halvparten etter termin;-) og 4 prosent som får føde på termin..lurer på om statistikken stemmer her inne. jeg tror jeg føder f4 dager før...vet ikke hvorfor... MAGEfølelse:-)

Sent from my GT-S5830 using BV Forum

Har termin om 10 dager, men tror ikke det skjer noe særlig i nærmeste fremtid. Har ingen tegn til det ihvertfall, men man vet jo aldri :)

Har fortsatt 3 uker igjen til termin jeg. Virker ikke som det blir noen fødsel med det første. Har kynnere og nedpress, men ikke noe annet. Slimpropp er inntakt og magen er enda høy :) bare å smøre seg med tålmodighet :)

Nu är jag en dag över termin...väntar å väntar på att något ska ske, men antar att lillebille kommer när h*n är redo:-)

Hadde termin på torsdag så her snakker vi seriøs venting!! Til gynpol i morgen på kontroll:) spent på hvordan ståa er der inne:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Hadde et håp om fødsel i helga, men plutselig var det mandag... Har ikke termin før på fredag, så har ikke grunn til å være så utålmodig enda da. Hjelper på innstillingen å se at ikke alle føder før tiden. Gikk 4 dager over sist :)

Merker mye, men skjer lite. Er jo 38+5 så må nok belage meg på å vente litt til. Første mann kom nemoig 5 dager over termin. Kjempe gøy....

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Gratulere! Tror noe er på gang her også nå. Har hatt tak i hele dag, og det har tatt seg opp veldig nå :)

Är två dagar (snart tre) över termin här...Märker inte något stort förutom att jag känner mig lite mer trött, var uppe natt till idag å var väldigt kvalm - vilket resulterade i oppkast.
Kanske det kan vara ett tecken på att något sker snart?
Glädjer mig oavsett! Nu är det inte långt kvar!:-)

Är två dagar (snart tre) över termin här...Märker inte något stort förutom att jag känner mig lite mer trött, var uppe natt till idag å var väldigt kvalm - vilket resulterade i oppkast.
Kanske det kan vara ett tecken på att något sker snart?
Glädjer mig oavsett! Nu är det inte långt kvar!:)
Jeg har også være kvalm de siste dagene...har ikke kastet opp heldigvis. Men kjennes ut som om jeg skal!!

Back
Topp