Noe på gang?

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
I natt kl 4 våknet jeg med skikkelig mensmurringer.Lå som et belte rundt mage og rygg.
Spesielt ryggen. Det kom og gikk, men tok ikke tiden. Var såpass ubehagelig at jeg ikke fikk sove ...... Og etter en times tid, ga det seg.... Nå idag har jeg hatt ufattelig mensmerter igjen, og kvalm....

Hva er isåfall modningsrier? Kan det være dette? Er jo 2 uker igjen idag, så er nok ikke en av de "heldige" som føder så lenge før.........
Kynnere er det ikke ihvertfall! :)

Jag har de precis likadant! Fick knappt sova inatt. Vaknade och hade riktiga menssmerter och mådde illa :S. Gick upp vid 9 tog en varm dusch och somnade sen på soffan, vaknade vid 14 och har fortfarande menssmerter och är fortfarande trött. Hoppas på att det är kroppen som förbereder sig. Har haft rier/kynnere sen i söndags så hoppas de är dags snart. Ska på akupunktur imorgon. Min sambo går 1 gång i veckan och han berättade att vi väntar på bebis, och då sa akupunktören att ja borde komma till ha för de kan sätta igång födseln. Funkade på hans fru och hon födde dagen efter..hoppas hoppas. Är så sliten och lei...

Ok, godt å høre at det ikke bare er meg...:)Lykke til med akupunktur, tror det kan hjelpe på ganske mange altså:)

Snakket med en dame jeg kjenner, som har født 3 ganger.
Hun sa at det mest sannsynlig er kroppen som gjør seg klar.
Og at det er rier,bare veldig svake, men de hjelper på å åpne livmor osv.....

Kjenner jeg gruer meg til de verste riene nå...:GURIMALLA, det er sååååå vondt!
Eller kanskje bare jeg som er feig?

Husk og oppdater jenter,hvis det tar seg opp mer:)

Har samme her og,mest om kvelden og natta...Men det gir seg,og jeg er like fin i formen igjen dagen etter... Jordmor sa det var "maserier", jeg syns godt de kan slutte å mase og heller bli seriøse nå?Termin i morgen,så det er vel på tide at noe skjer snart!!!

Back
Topp