Noe på gang...

Hoppsideisjohei

Forelsket i forumet
Med noen av dere??
For det er det ikke her 
Har ikke termin før 18 da... men såååå lang ventetid siden jeg fikk storebror 11 dager før termin... Farlig farlig. Kan like gjerne gå langt over tida denne gangen...
Men spennende å se alle har født trådene og at dere merker at det skjer ting!

Ja, er alltid  "noooooe",  men blir jo lurt hele tiden. Har hatt murringer med tak i ryggen over en uke nå, så tror ikke lenger på det. Men, startet dagen med kvalme og oppkast, så kaaanskje?

Men egentlig har jeg gitt opp...
Jeg er nok KRONISK(!!!!!!!!!!) gravid....   I dag føles det nemlig slik....

har termin 22, så her er det ingenting på gang.. Hadde en stund tilbake mye kynnere.. men det er stoppet.. synes alt har stoppet opp..

Kronisk gravid :) hehe

Christine1989 skrev:
Ja, er alltid  "noooooe",  men blir jo lurt hele tiden. Har hatt murringer med tak i ryggen over en uke nå, så tror ikke lenger på det. Men, startet dagen med kvalme og oppkast, så kaaanskje?

AMEN!!!
Jeg føler meg AKKURAT på samme måte!
Diskuterte med Irismor her, om vi kanskje bare skulle stille opp på KK og lenke oss fast til en seng eller to, slik de gjorde med mastene i hardanger og bare FORLANGE å bli satt i gang. 
føler jeg har gått med denne magen i flere hundre år!!!!!! 
Jeg har nøyaktig to uker igjen til termin, noe jeg finner blodig urettferdig. 
Her er ikke en DRITT på gang. 

Her er det litt jevnt med tak forran og bak, men skjer ikke noe mer enn det,  er drit møkings lei, 5 dager til termin, så så fryktelig langt unna er det jo ikke, men det er likevel for lenge.. Nå har amnnen begynt å mase i tilegg, kjenner du no??? kjenner du noe i dag???? han begynner å bli ganske utolmodig han å...

Bandages skrev:

Christine1989 skrev:

AMEN!!!
Diskuterte med Irismor her, om vi kanskje bare skulle stille opp på KK og lenke oss fast til en seng eller to, slik de gjorde med mastene i hardanger og bare FORLANGE å bli satt i gang. 

Hehe, det høres ut som en fantastisk plan. Jeg stiller!

Neida, fra spøk til alvor. Fødselen er like om hjørnet for oss alle! Plutselig føder vi. Ventetiden blir liksom ikke like lang når man legger seg med et håp om at fødselen skal skje hver kveld (...og våkner med sinne hver morgen over at det ikke er skjedd:-P.....)

(En tur til byen i kveld eller i morgen bergensjenter? Været er fint, og skal love at en dobbel espresso og litt mas setter fart på sakene. Koseligere å lenke seg fast til en kafèstol enn til sengene på KK. Ups, kupper tråden igjen. Send PM om dere er med!)

Ingen tegn her nei. Jeg har belaget meg på fødsel i august. 

Her er det stille og rolig :-(
Kommer sikkert ikke til føde i det hele tatt, for den lille virker litt veldig fornøyd med rugekassa :-p

Jeg føler også at jeg har vært gravid i en hel evighet. Og jeg har gått i over ett år nå, når jeg tenker etter. Pga at jeg hadde en SA i uke 12 og ble gravid med nåværende spire ganske kort tid etter. Kan nesten ikke huske hvordan det var å ikke være gravid :)

Bandages skrev:

Christine1989 skrev:

AMEN!!!

Jeg er med på den! 3 stk på KK som lenker seg fast må jo bare sette fart på sakene.

her er det lite på gang, kjenner av og til mensmurring i korsrygg/u.navle, men gir seg fort..

Back
Topp