noe på gang..

filledokka

Glad i forumet
Nå ligger jeg her i senga og får ikke sove pga rier som kommer og går. Vi får se om det stopper opp eller øker utover natten..

Spennende når det begynner å skje ting. Håper de kommer tilbake når du er klar :) Jeg hadde selv en del begynnende tegn på fødsel for over en uke siden. Da syns jeg det kunne vente litt. Nå går jeg å veeeenter og lengter på at det skal komme tilbake :)

Håpar det kjem på ordentleg når du er klar :) hadde smerter i natt, men trur ikkje det var rier - var meir som menssmerter. Var der i eit par timar, forsvann og kom tilbake i dag tidlig. No er det stille igjen...

Det minnet veldig om hvordan sist fødsel startet. Og idag er det veldig menslignede smerter som kommer og går. Tror jeg skal forberede meg på at det skjer når som helst nå.

Hadde det på akkurat samme måte i natt. Kjente murringer og hadde flere kynnere. Frøs og var helt ute av meg. Varte fra 00.30- 02.30, så plutselig ga det seg. Kjenner jeg begynner å grue meg til selve fødselen. Men hvis det skal pågå slik flere netter så kan jeg like så godt bare bli ferdig med det. Er jo slitsomt  nok fra før av.
Bagen er ihvertfall pakket:)

37+1

Så spennende, masse lykke til når det hele er i gang :D

Ja, er nok ikke så lenge før nå.. fødte 18 dager før sist, så jordmor trodde jeg kom til å føde for tidlig denne gangen også.

Spennende da :)

Hadde en sånn natt selv jeg. Jeg sovnet ikke før halv 2, men våknet igjen halv 3 av litt vondt. Og det kom sånn innimellom... Varte 20-30 sekunder.... Men ga seg igjen. Var sikker på at jeg var i gang. Og lillegutt var skikkelig aktiv mens dette pågikk.

Men når jeg stod opp med ungene så ga det seg. Men jeg droppet skolen i dag ihvertfall. Ikke mye å gjøre der etter 1 time søvn :P

Ja det er utrolig spennende:) Hadde det aldri på den måten sist siden jeg fødte 18 dager før termin og det hadde jeg ikke ventet.

Back
Topp