Noe på gang?

Vinterbaby 2012

Flørter med forumet
Her kommer hele historien.. Fikk ikke sove i natt pga sterke kynnere som gjorde vondt i ryggen og som mensmerter samtidig. Jordmor mente dette var modningsrier, og ikke kynnere. Så har (beklager detaljer...) fordøyelsen vært helt rar de siste to dagene, nesten som at magen har tømt seg heeelt. I tillegg masse slim (tror det var slimproppen) og en veldig nedsunken mage.. Jordmor mente jeg ikke ble å gå til termin, kjente jeg fikk litt håp om fødsel nå :D Samboer jobber nattevakt frem til neste onsdag så satser på at ingenting starter før da, men da er jeg 39 uker på vei så lillegull må gjeeeerne komme :D Flere av dere som kanskje har "noe på gang"? :) 

Er ingenting på gang her enda. Men jeg har enda 4 uker igjen så han kan godt vente noen uker med å komme enda :)
Men det høres iallefall ut som at noe er på gang hos deg :D Spennende!

Ja da er det jo enda en liten stund igjen, men man vet jo aldri :) Har hele tiden vært sikker på at jeg kom til å gå over tiden, og ikke stresset eller ventet på fødsel, men nå må jeg kanskje begynne å innse at ting kan skje når som helst ;) Lykke til ! :)

Jeg har hatt veldig mye mensensmerter lignende smerter, bare litt sterkere.. de siste dagene og veldig løs i magen.
Slimproppen min har gått over flere dager nå, så håper det snart skjer noe veldig spennende

Hegevn: Så artig! :D Er min første så jeg er kjempespent, fødselen har liksom vært så laaangt unna, men nå innser jeg at det er den faktisk ikke :D 

Kanskje du får baby i løpet av helga din heldiggris. Er ikke noe automatikk i at førstegangs går over termindato, man skal jo regne med å føde fra uke 37 til 42 :-) lykke til :-)

Vinterbaby 2012 skrev:
Hegevn: Så artig! :D Er min første så jeg er kjempespent, fødselen har liksom vært så laaangt unna, men nå innser jeg at det er den faktisk ikke :D 

Jeg er også førstegangs derfor er det utrolig spennende tid nå.. jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller, hehe
 Håper nurkene våre kommer snart hvertfall

Så spennende! Håper du føder når du vil ;)
Jeg har også vonde kynnere. Du kan ta paracet, så kanskje du får sove. Det har jeg gjort nå, så jeg russler snart i seng. Ellers hadde jeg 2 cm åpning på mandag, litt igjen av livmorhalsen, hodet festet og lå godt nede i bekkenet. Har hatt mye vondt etter det og håper noe mer har skjedd når jeg skal til JM på mandag igjen.

LYKKE TIL!

Høre ut som det er noen her som snart er igang med fødsel :))

Lykke til !!

Guuuud, så spennende! Ønsker deg all lykke til på ferden.. Er så misunnelig!! Men fortsatt 5 uker igjen, så smører meg med tålmodighet enn så lenge.. =)

Så spennende!

Får håpe noe skjer på torsdag da

Back
Topp