noe på gang???

*Chill*

Forumet er livet
uææææ.... idag har jeg hatt en murring nederst i magen og plutselige stikkinger nedover bena/ryggen.... føler meg rett og slett rar i kroppen! lurer på om det kansje er noe som nærmer seg ja....Knipe,knipe, jeg neskter å føde på julaften!!!!

Har hatt det sånn i et par dager...Var redd vannet gikk her forrige natta![&:]
Men gjorde nå heldigvis ikke det,var bare "rester" etter kosen på kvelden...
Ikke sex på noen dager nå i fare for at det gjør susen og setter igang fødselen.
Gjerne vente et par dager over julaften,altså må jo være litt stas med bursdag på julaften- men ønsker å kunne ha den dagen med de barna som allerede er ute av magen![:)]

Ææææ....tok feil der jeg også da... trodde kansje det var slimproppen som gikk før idag, men kom på at vi hadde en aldri så liten hyrdestund i dagtidli...kremt,kremt,flaut!! ikke mer sex før etter nyttår!!!!

Slimproppen er blank med eller uten blod. Det som kommer ut etter en kose stund er ikke det så var ditt blank kan det vær den som har godt [;)]

oj.....ja da var det kansje den likevell da.... oh my goood! (litt nervøs plutselig ja)

Aldri fått med meg noen slimpropp jeg...
Ser den ut som en propp/eller er den helt oppløst!?[8|]

ORIGINAL: Star83

Aldri fått med meg noen slimpropp jeg...
Ser den ut som en propp/eller er den helt oppløst!?[8|]

godt spørsmål... Dette er tredje gang for meg men den har jeg aldrig lagt merke til hvis den har gått[:)]

hehehe....bra det ikke bare meg som er forvirret over den slimpropp greia!!! [;)]

Samma her...De to første gangene har det starta med vannavgang,så sånn psykisk er det vel den jeg venter meg denna gangen og! Selv om ingen fødsler er like...[8|]

Hvis det er den som gikk på meg som og jordmora på føden tror så er det helt krystall blank tykt slim som kommer ut. Kan være litt blod i det og sier de.

ORIGINAL: Star83

Har hatt det sånn i et par dager...Var redd vannet gikk her forrige natta![&:]
Men gjorde nå heldigvis ikke det,var bare "rester" etter kosen på kvelden...
Ikke sex på noen dager nå i fare for at det gjør susen og setter igang fødselen.
Gjerne vente et par dager over julaften![:)]

Kunne ikke ha sagt det bedre selv! [:)]

ORIGINAL: Linni

Hvis det er den som gikk på meg som og jordmora på føden tror så er det helt krystall blank tykt slim som kommer ut. Kan være litt blod i det og sier de.

Åssen skal jeg da se forskjell på en kraftig utflod og "proppen" ?

Har hatt så mye utflod hele svangerskapet jeg, at det kan vel umnulig være værre enn enkelte av de dagene..
eh- kansje proppen min HAR gått? hvordan kan jeg egentlig vite det?[:o]

Jeg blåser i hele proppen jeg, hadde ikke hørt om den før her inne...he he...!

Tre av mine venninner som har født , merket ikke noe til det og det trenger ikke bety at fødselen er nær. Så knip igjen jenter, til over nyåret.[:D][:D][:D]

jordmor snakka litt om den - men det var etter at jeg hadde hørt om den her inne..
hun nevnte den som en del av de tingene vi skulle legge merke til for å finne ut om fødselen var nært forestående[8|]

men mange som ikke merker noe til den, ja. så det går vel helt greit[;)]

Ja en får så mye forskjellig info syns jeg...Men jeg har ikke merket noe til min propp [:D][:D]. Kanskje likegreit siden jeg ikke vil ha bebisen ut før nyåret.

Hos meg er utflode hvit eller med farge for å si det såmm, men proppen skal vær blank har aldri hatt sånn mens jeg var gravid og ikke gravid [;)]

har hatt beggedeler, jeg.. både den hvite (eller med farge) og den blanke..
så ikkegodt å si, da, nei.. men det går nok bra, tenker jeg[;)]

Bebisen kommer forhåpentlighvis ut forde, og det gleder jeg meg til[:D][:D][:D][:D]

Sånn har jeg hatt det siden uke 35 ca. Er over 37 uker nå å ingenting har skjedd.Ypperlig måte å bli kjent med fødselsforløpet på. Klart fødselen er værre, men dette gir oss jo et innblikk. Vår fantastiske kropp.

Har også hatt følelsen at noe e på gang... Bynner å kjenne at ungen ligger på sartposisjon og at kroppen jobber og varmer sæ. det syns æ e go teng og gi en trygghet følelse. Da er jo alt normalt og går på rette vei... litt må mann kjenne før det sier PANG! [:D]
Er så spent den her gangen, kordan og katti alt starter ordentlig, at mann vet at nu e d bare å komme sæ av gårde...

Back
Topp