Noe på gang - vanlig med blødning?

Hegius

Andre møte med forumet
Nå tror jeg noe er på gang her [emoji1] Er førstegangsfødende, 39+4, og blir jo usikker på alt.. Mener å ha hørt at det er vanlig å blø når fødselen nærmer seg/starter?
Jeg fikk menssmerter (har ikke hatt det tidligere i svangerskapet) i går kveld, etter litt kom det et par dråper friskt blod på papiret, ikke mye bare helt lyserosa liksom. Kom ikke mer blod, men fortsatte en stund med menssmerter og så begynte kynnere som var sterkere en før og som også kjentes i korsryggen. Holdt på med disse kynnerene, uregelmessige, spiste 5 skiver (haha[emoji28]), slappet av og gikk så å la meg for å prøve å sove litt da det hadde roet seg litt. Utrolig nok klarte jeg å sovne [emoji12] Våknet nå av menssmerter igjen, kjente akkurat som det rant litt i truseinnlegget, sjekket og det var et par dråper blod igjen. Ligger nå med sterke kynnere i mage og rygg [emoji16]

Det virker som ting er på gang, gjør det ikke?[emoji7] Også håper jeg på en bekreftelse på at litt dråper blod er helt normalt?[emoji5]
 
Det er normalt å spotte litt når ting er på gang.
Du kan godt ringe føden å prate med de :)
Lykke til!
 
Høres ut som en tegningsblødning, og at fødselen er i oppstartsfasen.man skal alltid ringe føden ved blødnong. Du er nok mamma veldig snart. Masse lykke til! :)
 
Da jeg hadde tegningsblødning var det blankt slimete utflod med endel friskt blod i. Det kan gå alt fra noen timer til flere dager før fødselen setter igang sa de til meg. Jeg hadde blodtilblandet utflod i to dager, så hadde jeg ingenting en dag før det kom mye igjen dagen etter, og da satte fødselen igang. Da hadde jeg og uregelmessige rier.

Lykke til!! Håper du snart kommer deg av gårde :)
 
Så lenge det ikke kommer mye blod så er det normalt :) kanskje er kynnerne dine modningsrier. du merker snart on det blir mer regelmessige, eller om det tar en pause. jeg hadde litt blod før riene første gang. denne gangen hadde jeg noen dråper som mest sannsynlig var slimproppen og mer blod når riene startet
 
Jeg fikk beskjed om å ta kontakt med føden dersom jeg opplevde blødninger mot slutten av svangerskapet. Ikke det at jeg fikk det før etter vannet gikk, men det er greit å bare ta en telefon for sikkerhetsskyld tenker jeg :)
 
Back
Topp