Noe på gang?:S

GromegaResær'n

Flørter med forumet
Etter besøket på sykehuset i går, fikk jeg vite at min lille mageboer har lagt seg i fødestilling og er helt klar for fødsel:) Spurte ang sjekk av modning, men det ville de ikke, fordi det var stor fare for infeksjon og de trudde det kom til å gå så fort nå likevel..

Har siste dagene vært ganske rar og løs i magen og nå i kveld var jeg så kvalm at jeg kasta opp... Det er første gang detta sv.skapet! Ryggen verker og bekkensmertene har blitt vondere og mer intense. I tillegg har jeg kynnere som blir kraftigere og kraftigere, men de sitter fortsatt i øvre delen av magen..
Er førstegangs, så nå sitter jeg egentlig bare som et spørsmålstegn her, med masse vondt:/

Noen som har hatt sånne plager før fødsel, eller som kjenner seg igjen i noe av det?

Venter en liten gutt 27. Juli 2013 <3
Sendt fra app'n:)

Bare å krysse fingrene her nå da:)
Har vært veldig plaga med halsbrann siste to mnd, men nå har jeg vært litt mer kvalm siste dagene, før jeg kasta opp nå..
Sitter med vonde kynnere, vond rygg og veldig press nedover nå.. Gikk ut og satt meg etter at jeg kasta opp, og sitter fortsatt ute.. Hadde håpa det hjalp å få litt frisk luft..:P sove kan jeg vel bare glemme akkurat nå:P

Krysser fingrene for at det er fødselen som er i gang for deg! :)

Spennende da. Håper d skjer noe! Jeg har også vært litt kvalm i d siste, halsbrann og får oftere kynnere.

Håper det.ikke noe særlig stas med vondter:) åpne et vindu så du får litt frisk luft og?:)
Vinduene står åpne:) noe annet funker ikke i denne varmen!:P
Nei, nå syns jeg egentlig det har vært nok.. Ble sykmeldt i uke 8, så nå er jeg litt lei plager og vondt! Gleder meg masse til å få fødselen overstått og få hilse på lille gutten vår:)
Krysser fingra for at det ikke er veldig lenge igjen nå:)

krysser fingrene for deg:)
Takk!:)
Roa seg litt i går, og jeg har sovet litt innimellom do-turene i natt:) vondten flytta seg lengre ned i natt og tok seg opp litt før det ga seg igjen:/
Det kjennes i hvertfall godt på kroppen at ting skjer, selvom det kanskje ikke skjer så fort som jeg vil:P
Ryggen er fortsatt like vond, og den har pleid å bli bedre når jeg har slappet av/sovet i senga, og formen er fortsatt litt rar.. Er vel bare å fortsette å håpe at ting tar seg opp etter hvert.. Han skal jo alltids ut en gang snart uansett..:)

Back
Topp