Noe nytt?

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Hei fine mai mammaer:)

Hvordan går det med dere?
Noe nytt på gang?
 
Hei hei!
Lite nytt herfra, hverdagen har kommet for fullt med jobb og barnehage.

Har en veldig aktiv krabat som elsker å klatre og balansere. Hjertet tar noen ekstra hopp om dagen.

Akkurat vært på 16 mnd kontroll og alt står bra til. Vi sliter dog bittelitt med nok matlyst til energinivået :p

Dere da? ❤️
 
Her er d også full fart med jobb og barnehage- fri hver onsdag og det nyyyyyytes!!!:) virkelig aktiv om dagen når hu endelig lærte å gå- å deretter klatre alle steder ellers alt bra!!
 
Her er alt også bare bra:)
Synes dagene går litt for fort bare, rekker ikke annet enn jobb og baby føler jeg. Prøver å være sosial og presse inn litt tid til egenpleie i form av trening, men kjenner at når vesla er lagt, huset er ryddet fra middag og leker- at energien er helt tom. Sovner ofte på sofaen 15min etter at gullet er lagt.

Hun er høyt og lavt nå, og over alle hauger. Må passe på hele tiden. Hun klatrer ut av stolen opp på bordet, til vinduskarmen, opp baderomsinnredningen, i kjøkkenskap +++ FULLSTENIG KAOS! Haha:)
Fantastisk slitsomt men fantastisk herlig også.

Og nå har mannen begynt å mase om nr2.
Så blir det vel ikke alt for lenge evt nestemann hvis vi skulle være så heldige.
Jeg har ikke sluttet på pillen enda altså, så vi er ikke igang enda :)

Hvordan er det med dere og evt tanken på en til?
 
Her er alt også bare bra:)
Synes dagene går litt for fort bare, rekker ikke annet enn jobb og baby føler jeg. Prøver å være sosial og presse inn litt tid til egenpleie i form av trening, men kjenner at når vesla er lagt, huset er ryddet fra middag og leker- at energien er helt tom. Sovner ofte på sofaen 15min etter at gullet er lagt.

Hun er høyt og lavt nå, og over alle hauger. Må passe på hele tiden. Hun klatrer ut av stolen opp på bordet, til vinduskarmen, opp baderomsinnredningen, i kjøkkenskap +++ FULLSTENIG KAOS! Haha:)
Fantastisk slitsomt men fantastisk herlig også.

Og nå har mannen begynt å mase om nr2.
Så blir det vel ikke alt for lenge evt nestemann hvis vi skulle være så heldige.
Jeg har ikke sluttet på pillen enda altså, så vi er ikke igang enda :)

Hvordan er det med dere og evt tanken på en til?
Hørtes ut som hverdagen her dette;) alt skal utforskes for tiden....:p men helt herlig tid:)
Oi så spennende med tanken på nr 2 da- j tenker litt økonomisk så vi venter til våren før vi starter med prøving, så håper d sitter litt før denne gangen;)
 
Back
Topp