Noe morsomt som har skjedd??

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
I går var hele familien samlet på kjøkkenet og plutselig snudde jeg meg og møtte dette synet;

b2b3cbad8b4a4d0dd63539aff11f0ec4


47a1dafc0e6fe8e675360174fb1a991d


Det var bakekakao om noen lurte! :eek::D:p
 
Haha! Slik har heldigvis ikkje A fånne på..! Enno :p
 
Akkurat den har vi unngått heldigvis! Men har hatt et tilfelle av at J sneik en bleie ned i en dunk med skittentøy jeg skulle hive på vask! Var rimelig mye gelekuler på de klærne etter vask :p
 
Akkurat den har vi unngått heldigvis! Men har hatt et tilfelle av at J sneik en bleie ned i en dunk med skittentøy jeg skulle hive på vask! Var rimelig mye gelekuler på de klærne etter vask :p

:D Da hadde jeg foretrukket kakaoen altså:p
 
:D Da hadde jeg foretrukket kakaoen altså:p
Vittige var samboer som henta opp klesvasken og bare unnlot å si noe :p merka det når jeg skulle henge det opp... Da kom det fra sidelinjen "ja, det var noe litt rart med klærne...." :p gikk heldigvis vekk etter en ekstra vask!
 
Akkurat den har vi unngått heldigvis! Men har hatt et tilfelle av at J sneik en bleie ned i en dunk med skittentøy jeg skulle hive på vask! Var rimelig mye gelekuler på de klærne etter vask :p

Aiai, Jonas tok av seg bæsjebleia selv en morgen her han. Det var festlig kan du tro :eek::confused:
 
Aiai, Jonas tok av seg bæsjebleia selv en morgen her han. Det var festlig kan du tro :eek::confused:
Ugh o_O her sover han med nattpose på enda, så kommer seg ikke til, heldigvis :p den bleia i vaskemaskinen var heldigvis en ubrukt bleie!

Sambo er flink å hive plagg med bajs på rett i skittentøyet da, ikke så lenge siden jeg skulle ta på meg en nyvasket singlet og oppdaget en klatt med bæsj på ryggen! Tenk om jeg ikke hadde oppdaga det :oops: har prøvd å forklare det med å skylle av plaggene først, men det synker visst ikke inn...... :rolleyes:
 
Ugh o_O her sover han med nattpose på enda, så kommer seg ikke til, heldigvis :p den bleia i vaskemaskinen var heldigvis en ubrukt bleie!

Sambo er flink å hive plagg med bajs på rett i skittentøyet da, ikke så lenge siden jeg skulle ta på meg en nyvasket singlet og oppdaget en klatt med bæsj på ryggen! Tenk om jeg ikke hadde oppdaga det :oops: har prøvd å forklare det med å skylle av plaggene først, men det synker visst ikke inn...... :rolleyes:

:eek: Tror jeg hadde blitt noe hissig
 
Ugh o_O her sover han med nattpose på enda, så kommer seg ikke til, heldigvis :p den bleia i vaskemaskinen var heldigvis en ubrukt bleie!

Sambo er flink å hive plagg med bajs på rett i skittentøyet da, ikke så lenge siden jeg skulle ta på meg en nyvasket singlet og oppdaget en klatt med bæsj på ryggen! Tenk om jeg ikke hadde oppdaga det :oops: har prøvd å forklare det med å skylle av plaggene først, men det synker visst ikke inn...... :rolleyes:


Åh blæææ. Så ekkelt :confused::oops::(
 
Back
Topp