Noe mat / søtsaker dere ikke vil ha?

Iris987

Betatt av forumet
Jeg har alltid vert glad i sjokolade, har vert flink og holdt meg til godteri i helgene,
men nå har jeg IKKE litt lyst på noe søtt, jeg spiser litt surt godter og noe chips i helgene.
Søt mat / kaker / sjokolade osv frister ikke litt engang.

Samme med kaffe, jeg har ikke litt lyst på kaffe etter jeg ble gravid.

Noen som har det på samme måte?

Jeg har vært kvalm frem til nå og har spist veldig sunt og ofte. (Måtte spise ofte for å døyve kvalmen litt). Ikke en eneste sjokoladebit eller brusflaske. Men nå når matlysten kommer tilbake merker jeg at jeg spiser mer og mer av usunn mat. Prøver å holde meg litt i skinnet for ikke å få dumme uvaner:)

Jeg er ikke så veldig glad i sjokolade lengre, det smaker bare ikke like godt. En og annen bit går ned, men bare litt, og bare noen få typer. Selv om kvalmen stort sett har gitt seg sliter jeg fremdeles litt med brød. Hvis jeg i det hele tatt skal få ned ei brødskive, må det være ferskt eller helt nylig opptint.

Takler hverken smak eller lukt av noe slag godteri, kaker, kaffe eller brus. (bortsett fra red bull lukten, er det noe jeg har lyst på så er det det.)

Jeg sliter med brød fortsatt, jeg kan spise loff, men vanlig brød orker jeg ikke. Det er ganske mye jeg har litt aversjoner mot egentlig, men jeg spiser litt mer nå enn jeg gjorde rett før jul. Før drakk jeg mye Pepsi Max, men det har jeg ikke rørt de siste månedene, ikke annen brus heller. Søte drikker frister ikke i det hele tatt.

kaffe!

Jeg var avhengig av pepsi max tidligere.. har ikke rørt det på lange,lange tider! Er kjempe fornøyd :):)

Kaffe har jeg så å si aldri lyst på nå, og fisk i rene fileter klarer jeg ikke tanken på nå, ellers har jeg vel egentlig bare lyst på MER enn ellers ;-)

Liker ikke cola lenger ;) Og heller ikke søtt, av noe slag ;)
Spiser litt surt godter av og til, ellers går det for det meste i frukt :)

Liker ikke cola lenger ;) Og heller ikke søtt, av noe slag ;)
Spiser litt surt godter av og til, ellers går det for det meste i frukt :)

Jeg liker heller ikke cola! Ganske rart hvordan graviditeten påvirker kroppen:) før jeg fikk førstemann hadde jeg skikkelig pollenallergi i pollensesongen. Fikk det påvist og alt, men etter jeg fødte gikk allergien min helt vekk!:)

klarer heller ikke cola!! går i isvann her...og eple! ikke noe glad i skjokolade ... så det går helt fint!

kaffe kaffe og atter kaffe....jeg som er så avhengig av 1-2 kanner i døgnet får herved brekninger av å se navnet Friele på en rød pose. Trengte ikke ta graviditetstest jeg ;-)

Back
Topp