Noe liv nedi der?

Førstegangs Mamma Fra Ryfylke

Andre møte med forumet
Hei alle sammen :) jeg har vært på 2 ul og det var i uke 6 og uke 9 og i uke 9 var alt intakt og barnet så veldig bra ut nå er jeg i uke 14 og nesten alle sympomene e forsvinnet. Bør jeg være beskymret. Og er det noe liv der nede :) det er jo sååå lenge te uke 19 når jeg skal på sykehuset og hva om det er noe galt....

Helt vanlig at symptomene begynner å forsvinne når man nærmer seg eller har kommet til 2.trimester :) Og har man sett et levende foster i uke 9 er sjansen for at det går bra veldig stor :) Men noen garanti har man jo aldri.

Føler mye av det samme, men vet det er normalt så prøver å ikke tenke negativt. Jeg gleder meg dog til man kjenner skikkelige spark og ikke er i tvil om at alt er Ok :)

Her føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt lengre. Og jeg var såååå dårlig i starten. Men, legen fant hjertelyden på tirsdag, og det er helt normalt at vi går inn i en mellomfase hvor vi føler at formen er ok og det er for tidlig å kjenne liv :) så alt er nok i skjønneste orden :)

Helt normalt både å ikke føle seg gravid og å være bekymret :) Men sliter du mye med bekymringene kan du jo kanskje få en time hos jordmor eller lege slik at du kan få hørt hjertelyden? Det er jo hvertfall et godt livstegn :)

Jeg har funnet hjertelyden selv i uke 9, så hvis en føler seg usikker og bekymret så er det lov å si at du vil at de skal prøve å finne den..
Jeg var hos jordmor på mandag, og fikk høre en sterk hjertelyd!:Heartred Dette er tredje svangerskap men allikevel så uvirkelig at det bor noen inni magen! :happy:

Back
Topp