Noe liv i heimen?

unemoren

Forumet er livet
Her er det ikke så mye liv.
Mannen ser på fotballkamp på tv,Elise ser på barnas supershow på pcen,Ella er lagt.Jeg er
akkurat våknet etter ett par timer på sofaen,gnaske sleten.Tar på å gifte seg[:)]Tenkte å surfe litt på nett
etter hvitevarer og tv.Har planer om å kjøpe det for noen av pengene vi fikk til bryllupet.

nei, her skjer det ikke stort..vi er slappe og ser på tvboksen, Snehvit nå faktisk[:D][:D][:D]

Sitter og vurderer om eg bare ska legge meg[&:] Begynner å få litt mangel på søvn nå kjenner eg... Sover dårligere og dårligere etter hvert som magen blir større og bekkenet blir mer plagsomt[&:]
Men kjenner eg meg selv rett så sitter eg oppe en stund til..[&:]
Kunne tenkt meg noe å tygge på, men e for lat til å gidde og reise meg akkurat nå![8D] hehe..

Her skjer det fint lite akkurat nå, men hadde fæla action her for halvannen times tid siden. Skulle bake brød, og klarte på et eller annet mystisk vis å sette ei stor plastskei (sånn som tar en desiliter) fast i kjøkkenmaskina, slik at den falt ned i deigen og ble knust til fillebiter av mikseren. Så det spruta deig og plastbiter rundt hele kjøkkenet i de to sekundene det tok før jeg fikk stoppa maskineriet. Stakkars KA ble helt vettskremt (satt heldigvis helt i andre enden av kjøkkenet), så her måtte det trøstes og ringes til pappa i USA før han turte å legge seg stakkars [&o]

Nå har jeg slengt sammen en ny brøddeig, uten action denne gangen, og nå sitter jeg og venter på at den skal heve så jeg endelig får bakt dette brødet og kasta meg selv til køys. Men spørs om deigen hever med bare 14 grader i huset [8|]

Her er det null liv! Vi sitter med hver vår PC og tv'n på. Fotball.
Romtantisk [8D]

Vetteleegass er 9 mnd i dag, så har tenkt litt ekstra hardt på han i kveld selv om han sover [:D]
Er trøtt som en stocking og tenker å dra meg i seng om en times tid.

Skjer fint lite her. Leah sovnet ikke før 21.30 i kveld[8D] Sovnet i bilen tidligere i dag, så da gikk det ikke å legge henne til vanlig tid. Så føler ikke at jeg har hatt så mye kveld her.. Snart senga kjenner jeg.

Back
Topp