Mayb31 Elsker forumet 19 Jul 2006 #1 I natt så ble det ekstra hyggelig i sengen,for å si det slik, og vet dere hva?Etterpå så kjentes det ut som om en liten bylt snudde seg litt rundt og sparket litt...om natta sover man jo...Kjente det ikke på utsiden,men det er jo veldig tidlig ennå.Kjenner av og til som noen luftbobler og tror det er små svake spark som kommer,men det i natt var så tydelig at det er jeg helt sikker på! Blir så mye mer virkelig med en gang! Måtte bare fortelle....
I natt så ble det ekstra hyggelig i sengen,for å si det slik, og vet dere hva?Etterpå så kjentes det ut som om en liten bylt snudde seg litt rundt og sparket litt...om natta sover man jo...Kjente det ikke på utsiden,men det er jo veldig tidlig ennå.
tojenter Forumet er livet 20 Jul 2006 #2 er nok babyen du har kjent da!!!! er moro at den gir et livstegn fra seg[:D]
Iroim Elsker forumet 20 Jul 2006 #3 Oi, det var tidlig å kjenne liv. Tror ikke jeg har kjent noe, men så vet jeg ikke hvordan det skal kjennes ut heller da.
Oi, det var tidlig å kjenne liv. Tror ikke jeg har kjent noe, men så vet jeg ikke hvordan det skal kjennes ut heller da.
goldpen Nybakt tobarnsmor bosatt i Oslo 20 Jul 2006 #4 Jeg har kjent liv siden uke 14. Trodde jeg innbilte meg det først, men det var jo så sterkt. Helt klart ikke middagen som flytta på seg![:D] Nå kjenner jeg liv flere ganger om dagen. Det er kjempespennende!
Jeg har kjent liv siden uke 14. Trodde jeg innbilte meg det først, men det var jo så sterkt. Helt klart ikke middagen som flytta på seg![:D] Nå kjenner jeg liv flere ganger om dagen. Det er kjempespennende!
5.mannpåvei Forumet er livet September To Remember 2022 Septemberlykke 2024 20 Jul 2006 #5 så bra! jeg har også kjent liv!! :) er så utrolig godt! :)