noe koselig å gjøre på 17. mai i Trondheim?

Kantarella

Elsker forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Vi bor i Trondheim, men kjenner ingen andre her... i fjor hadde jeg fødselspermisjon fra studiene og var da hjemme i Drammen på 17.mai, men i år må vi være her og jeg syns det blir så trist hvis det ikke er noe å finne på på ettermiddagen. Hjemmefra er jeg vant med at alle i bydelen samles i "lunden" (en park) og hvor det er underholdning, kakeboder, loddsalg og mange forskjellinge leker for barna.

Noen som vet om det finnes noe sånn her i Trondheim? hvor snuppa kan løpe litt rundt med andre barn og vi kan kjøpe pølse og is? [:)][:)]

På skolene rundt om i byen er det åpen dag med korps,lodd,kake & brus å diverse leker for ungene[:D] undersøk om skolen ved deg er åpen:)

ORIGINAL: Tullerusket

På skolene rundt om i byen er det åpen dag med korps,lodd,kake & brus å diverse leker for ungene[:D] undersøk om skolen ved deg er åpen:)

også pleier det å være tivoli i midtbyen [:D]

Vi pleier å dra til byen, parkerer ved prinsen kino, så drar vi og ser på tog, ser på folk, kjøper gassballong og is. Så er det tivoli på Leutenhaven etterpå.

Hvis ikke så er det alltid skoletog rundt omkring i nærområdet. Du kan finne ut hvilken rute de går og stille dere og rope hura på sidelinja? [;)] Det blir jo fort veeeldig fullt i byen. (tror vi skal ta den varianten i år foresten)

takk for svar [:)] da tar vi sikkert en tur bort til nærmeste skole og ser om det skjer noe der [:)] og på formiddagen tror jeg vi går ned til byen [:)]

håper også på fint vær og litt varme [:)][:)]

Jeg syns det er veldig arti å se på borgertoget. Har gått der selv siste årene, men i år tror jeg vi skal se på.

Etter toget pleier vi å dra på tivoli [:)]

ORIGINAL: Minimeg

Tog først i byen. Det går jo tre tog, så litt å se på der. Mye is og.
Etterpå skal vi på nærskolen her iallefall. Mange skoler her som har arrangement. Hvilken skole bor du nært da?

jeg bor på moholt så eberg er kanskje nærmest?

Åsvang:) Eberg og Åsvang har felles korps så de har felles arrangement på Åsvang. Toget tror jeg stater kl. 17.00 . Etterpå er det  leker/aktiviteter, loddsalg, cafe osv. Er oppvokst på Åsvang og ska dit selv !

ORIGINAL: Senator Malin

ORIGINAL: *jordbærpiken*

ORIGINAL: Minimeg

Tog først i byen. Det går jo tre tog, så litt å se på der. Mye is og.
Etterpå skal vi på nærskolen her iallefall. Mange skoler her som har arrangement. Hvilken skole bor du nært da?

jeg bor på moholt så eberg er kanskje nærmest?

Eller Åsveien eller hva den heter [:)]  (blir nedenfor Bergheim om du veit hvor det er)

Åsveien er på Byåsen =)

Back
Topp