Noe jeg har kjøpt til babyen <3

85modell

Glad i forumet
ImageUploadedByBV Forum1388929430.638320.jpg
Klær i str 50 og 56

ImageUploadedByBV Forum1388929445.287300.jpg
Denne type vogn bare i fargen hvit/brunt skinn... Emmaljunga:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så mye fint! Og lekker vogn! :) Kanskje vi skal lage en "innkjøpstråd"? Jeg syns det er så gøy å se bilder av hva dere har kjøpt til deres små! :)

De øverste stripete dressene hvor har du kjøpt dem? For dem likte jeg :)

H&M

Sent from my iPhone using BV Forum

ImageUploadedByBV Forum1389031211.436361.jpg

Var å kjøpte to newbie bodyer i dag og så fikk jeg med en dress fra bestemora. :)

Newbie ♡ Jeg fikk gavekort på kappahl til jul, så jeg skal shoppe Newbie i morra :) Er det salg på det nå? Har ikke satt mine bein i en butikk siden jul jeg! :/

Jeg var på city syd å der var det ikke salg på newbie. Generelt dårlig med salg på baby klær syns jeg. Men heldigvis så er dem ikke så veldig dyre.

Nei, det er sant :) Alt jeg har kjøpt til nå har vært Newbie, når jeg tenker etter.. Kanskje jeg skal vente på vårkolleksjonen ;)

Jeg var på city syd å der var det ikke salg på newbie. Generelt dårlig med salg på baby klær syns jeg. Men heldigvis så er dem ikke så veldig dyre.

Ditto. Veldig lite salg på babytøy, i alle fall på nyfødt på Lindex, H&M, osv.
Kjøpte selv noe på barnas hus, der var det litt på salg av babytøy nå, men det er jo litt høyere pris. Så jeg kjøpt inn mer 68- 74 str der i fra for å ha sensommer/ høst. Har ikke tenkt å kjøpe sparkebukse i str 56 til 499, selv med 30% rabatt.

Var på Ski storsenter idag og måtte stikke hodet innom kappahl, og kjøpte to drakter til den lille i str 56. Er så redd for å kjøpe for lite. ;-p
det var første innkjøp:-)

Så mye fint! Og lekker vogn! :) Kanskje vi skal lage en "innkjøpstråd"? Jeg syns det er så gøy å se bilder av hva dere har kjøpt til deres små! :)
Jeg har kjøpt og fått altfor mye babyklær til å ta bilde av alt sammen! Måtte sette meg ned og skrive liste over alt jeg har av klær for å få litt oversikt.
Har både i str. 50, 56 og 62 da. Kanskje jeg gjør det en dag jeg kjeder meg veldig; )

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har arvet så mye at jeg ikke vet om jeg trenger å kjøpe noe det første året..! Heldigvis mye i unisex farger (det mest rosa har jeg gitt videre). Synes jo det i str 50 er ubegripelig smått...det er så surrealistisk at jeg skal pakke en liten baby inn i dette her om ikke spesielt lenge..

Vi startet på str 40 med førstemann vi, og det var litt stort i starten. Så jeg syns 50 er stort :) he he

Idag er det jeg som har handla litt :) Og dette er det første skikkelige jentetøyet jeg kjøper! Den grå kjolen er i str 50, to kosebukser og en hvit body i str 56, mens de tre overdelene er str 62. Og så votter og tøfler fra Newbie da ♡

Vedlegg

• 1389112341913.jpg
    1389112341913.jpg
    49,3 KB · Visninger: 155
Jeg har ikke godt av salg! Eller rettere sagt; lommeboka mi har ikke godt av det! MEN! Rosa babytøy med hodeskaller på?! Og en grå heldress med masse hodeskaller på! Alt til halv pris! Selvfølgelig må jeg ha det (..pluss litt til) ;)

Vedlegg

• 1389448028172.jpg
    1389448028172.jpg
    58,9 KB · Visninger: 131
Har ikke handlet inn noe til babyen enda, men når man har 2 barn fra før så har man det meste i huset . Skal nok handle noen klær i løpet av denne mnd. :-)

Apotek 1 har salg på ull boddy! 104kr ImageUploadedByBV Forum1389795121.725851.jpg

Back
Topp