Noe i min mage...

markrete

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
... rører seg. Har i en ukes tid kjent at "oj, her var det kanskje en bevegelse", men nå nettopp kjente jeg noe som ABSOLUTT var knøttet mitt. Beskrivelsen av fiskehale som slår er egentlig det jeg og vil bruke her. Det var egnetlig relativt hardt også! Tenkte jeg måtte vente leeenge på noe slikt tydelig signal om at noe beveger seg der inni, men jeg fikk da kjent allerede :D Skal ligge litt til for å se om det skjer igjen, det var over så fort! Vil ha mer!!

Så fantastisk morsomt og deilig! Her har alle lagt seg, så jeg ligger og smiler og ler for meg selv. Måtte bare dele!

Flere som kjenner noe?

Fikk også kjenne det kjempe tidlig, va ikke kommet i uke 15 engang, og det tok ikke så lang tid etter det at min kjære kunne legge hånda på magen å kjenne den lille Sprelle. :D

Brukte hver kveld å ligge på rygg helt i ro å kjenne :)

Det er en fantastisk følelse :)
Jeg smiler hver gang :)

Har kjent det siden uke 15 :) i begynnelsen først bare rørelse og kiling, så akkurat som h*n sprekker bobler inni der :) virker som h*n er mest våken når jeg er på jobb, kjenner h*n akkurat nå faktisk :)

Ingenting enda. Eller, jeg lurte litt igår kveld men det var så svakt. Gleder meg til den første "ojsann! Der var du ja!!"-følelsen, hehe:) Sist satt jeg på et seminar da han sparket skikkelig til for første gang. Er snart 15 uker nå da, så det er vel ikke lenge igjen:)

Næh, så koselig! De første bevegelsene er herlige <3

HERLI :D

jeg kjente det første tydelige sparket i går kveld :) ikke et hardt spark, men tydelig, før dette har de vært så svake at det har vært vanskelig å være sikker på hva det har vært, men i går var det ingen tvil :D utrolig deilig følelse :)

Hihi, så gøy!! :D kjenner mer og mer for hver dag! Igår kveld da jeg skulle legge meg kjentes det ut som om det ble poppet popkorn i magen! Skikkelig kiling innefra..! Er så koselig!! Hehe.. Er forresten 15+6 ca.. :)

Back
Topp