Noe helt annet:)

En liten hemmelighet

Blir kjent med forumet
Jeg vuderer oppstart av egen salong etter endt permisjon. Lurer derfor på hva dere jenter legger mest vekt på når dere er hos frisøren? (bortsett fra at dere blir fornøyd med frisyren). Og hvorfor dere går til den salonger dere vanligvis bruker?(treng ikke skrive navn på salongene). evn. tips på veien?

Kreative frisører som kommer med forslag på frisyre, farge og produkter. Også en god kopp kaffe:)

God massasje ved vask:-)

Ærlig frisør som sier fra om mine ideer er helt på jordet eller om de kan bli fine på meg! God massasje er pluss, hyggelig personlig/interessert småprat teller positivt, og så selvsagt resultatet av hårklippen :) går alltid ut fornøyd!

Takk for tilbake meldinger jenter. greit å kunne se det litt utenfra.Og tenke over hvordan man kan gjøre kundene ennå mer fornøyd. Det skal tross alt være kvalitetstid.. og småbarns mødre og fedre, som er den største kundegruppen jeg satser mot.. Trenger virkelig å få en god opplevelse i frisør stolen.

Ja også liker jeg å få enkle stylingtips og ett eller to anbefalte produkter!

Når vi først er inne på hårfronten. Husk å ta vare på håret deres nå fremover, 3-4 mnd etter fødsel får man som regel en håravfalls periode.(dette pågrunn av alle hormonene og fordi man ofte ikke mister så masse hår under selve graviditeten). Ta ekstra tilskudd av B-vitaminer, og bruk shampo/balsam for håravfall. Jeg anbefaller Nisim.

Jeg foretrekker en frisør som har godt utviklede sosiale antenner og vet når kunden er pratsom eller vil hvile. Mange har egentid hos frisøren og il ikke skravles ihjel. I tillegg er det utrolig mange frisører som legger i vei om private ting om sine egne barn og andre ting som hører privatlivet til. Tid til å sitteog slappe av er gull verdt for meg. :)

Jeg forventer at frisøren har greie på hvilke frisyrer som passer hvem, og har fokus på hva som kler meg best og kommer med anbefalinger ut fra det. Jeg blir lett irritert om jeg er til en frisør som bare spør meg om hva jeg mener de skal gjøre. Er jo en grunn til at jeg går til en faglært og ikke venninna mi..:-)

Grunnen til at jeg går til frisøren jeg går til er at de kjenner håret og ønskene mine.

Back
Topp