Noe galt.

tr0llmor

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg har så veldig på følelsen av at noe ikke er som det skal med frøet i magen, hvorfor - det aner jeg ikke. Men jeg bare har en følelse av det!
Så, det jeg lurer på er om jeg kan få fast legen min til å henvise meg på ultralyd eller evt ta prøver (hva som helst) sånn at jeg kan få vite at alt er fint? Eller må jeg evt ta ul hos privatist?(?):smiley-ashamed005

Du kan vel ihvertfall få målt hcg hos legen? Veit ikke hvor ofte de henviser til ul, men er jo verdt et forsøk å forhøre seg?

Ingen god følelse å kjenne på at noe ikke stemmer. Har du barn fra før? Dessverre er det ofte sånn at magefølelsen stemmer i mange tilfeller, MEN vi er i en unntakstilstand som gravid da vi kjenner etter ALT og frykter det verste (ofte ikke berettiget, men...).. og da er det lett å tenke at ting ikke stemmer. MEN jeg tenker at har du en uggen magefølelse, så lytter du til den. Ring legen din i morgen å få en time. Han/hun henviser deg raskt til ul. kontroll, og da får du en sjekk på om det er noe å bekymre seg for eller ikke..

Hva er det forresten som gjør at du føler noe er galt? Ser du sier at du ikke vet hvorfor.. men noe er det kanskje som utløser tanken..?!

Ingen god følelse å kjenne på at noe ikke stemmer. Har du barn fra før? Dessverre er det ofte sånn at magefølelsen stemmer i mange tilfeller, MEN vi er i en unntakstilstand som gravid da vi kjenner etter ALT og frykter det verste (ofte ikke berettiget, men...).. og da er det lett å tenke at ting ikke stemmer. MEN jeg tenker at har du en uggen magefølelse, så lytter du til den. Ring legen din i morgen å få en time. Han/hun henviser deg raskt til ul. kontroll, og da får du en sjekk på om det er noe å bekymre seg for eller ikke..
Har en gutt på 1 1/5 år fra før <3 Det er det jeg vet, at magefølelsen ofte stemmer. Føler at det gjør ting litt verre! :/ Da skal jeg ringe legen i morgen, så får jeg høre hva han evt sier :)

Hva er det forresten som gjør at du føler noe er galt? Ser du sier at du ikke vet hvorfor.. men noe er det kanskje som utløser tanken..?!
Det er vel kanskje at jeg har fulgt meg litt vel mye her inne og min mor mistet da hun var gravid før jeg ble født. Så jeg tenker kanskje at det vil skje meg også, jeg vet ikke. Har alltid vært litt sånn som forbereder meg på det verste, til det motsatte er bevist!
Med kommende storebror var jeg ikke sånn i det hele tatt, at noe kunne skje i svangerskapet med han falt meg ikke inn engang.

Du kan vel ihvertfall få målt hcg hos legen? Veit ikke hvor ofte de henviser til ul, men er jo verdt et forsøk å forhøre seg?
Ja, jeg tror jeg ringer legen i morgen for å høre. Har jo ikke vært der å sagt ifra om at jeg er gravid ennå heller :o

Kjenner godt igjen den følelsen! Har den selv denne gangen... Eg tenker som deg at det kanskje handler om all elendigheten som skjer andre, når man leser det blir man veldig påvirka av det!! Satser på alt er fint :)

Back
Topp