Noe forslag?....

Eli_b

Betatt av forumet
Lillemor har blitt melk-lei.
Hun er så glad i å prøve nye smaker(mest lyst på det vi spiser ved spise bordet).
Hun viser tegn at hun liker å spise mat og er blitt matglad enn melk.
Melk vil hun ikke så mye av drikke for tiden.
Jeg blir lei meg siden hun trenger melk mere i denne aldren enn grøt men hun er så glad i grøt.
Hva ville dere gjøre eller er deres baby også sånn?
Gi meg tips.
Ha en fin dag.

Min lille er født den 27aug, så jeg har vært litt senere med å gi grøt,middag til han,men siden han heller aldri har vært nå sælig glad i melk har jeg gitt opp.. Fant ut det var bedre men en fornøyd baby en en sta mor;) selv om det var litt surt å slutte å amma når han bare var 5mnd. Så når har vi grøt til frokost, mme til lunsj, middag(halvt middags glass)+litt melk etterpå, til kvelds er det grøt. i dag ga jeg han velling til kvelds istede å d fikk ned på høykant, har aldri fådd i han såå mye med flaske før. Så her etter blir d nok mere velling på han:) så jeg tenker, hvorfor presse dem å drikke melk når alle er mere fornøyd med grøt å mat?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Følger denne :) her sittrr frøkna å tigger som en hund når vi spiser , drar i oss å ser på med store dådyrøyne.. når jeg lager mat til henne kommer hun bort med en gang å følger nøye med :p drikker mindre mme nå enn før.. gått fra 200ml til 150ml..

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hun drikker 90 fortsatt mme,,, men faktisk jeg fant hva var problemet! Flasken hadde Nr. 1 på tuten...så hun hadde det vanskelig for å få melken men nå har jeg byttet den til Nr. 3 og alt er fint igjen faktisk.
Hun er bare glad i å prøve mere nye smak men melken er blitt bedre nå.
Hun får både grøt og middag hverdag pluss litt smothie som vi kjøper i rimi.

Back
Topp