Noe er i gjære..forhåpentligvis

rosa.sommerfugl

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Julikulene 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Våknet litt før 7 i dag etter kun et par timers søvn. Hadde menssmerter som satt som et belte rundt korsryggen og magen. Tok en dusj før jeg satt meg i sofaen og så på TV noen timer, før jeg prøvde meg på sengen igjen. Sovnet omsider som en stein rundt 11, og våknet igjen klokka 16 av kynnere. De var litt ubehagelige og det trykte såpass ned at jeg var sikker på at jeg kom til å bæsje på meg. Et par timer senere fikk jeg skikkelig diaré, og en liten time etter det kom slimproppen i all sin prakt. Nå ligger jeg nok en gang i sengen og kynnerene sitter godt i korsryggen, men de er ikke regelmessige. Er 39+5, så han er hjertelig velkommen om han vil ut i natt :) Krysser fingrene for at ikke alt dabber av!

Så spennende:) det er jo mange tegn på at noe er på gang:) Masse lykke til[emoji4] hold oss oppdatert[emoji4]

Kynnerene har ikke blitt regelmessige eller sterkere. Men det murrer og stikker fremdeles godt. Han er skikkelig aktiv og magen er fremdeles litt i ubalanse. Håper i midlertidig det tar en liiiten pause i morgen og onsdag, da har svigerbror og jeg bursdag. Og vi skal ha selskap begge dagene:smiley-ashamed004 En smule dårlig planlagt:smiley-ashamed008 Så nå er det ønskelig at han venter til torsdag:hilarious:. Har imidlertid en liten følelse på at han kommer på bursdagen min, to dager før termin

Har hatt maserier av og på i to døgn, de holder meg våken om natten, men tar seg opp til å bli ordentlige rier. :smiley-angry016 Er sinna som en veps og ligger for det meste i sengen og surmuler. Har bursdag i dag, og skulle egentlig ha selskap, men har kun lyst til å være alene så jeg avlyste hele dritten. Stakkars samboeren fikk den skyllebøtten fordi han lurte på hva jeg ville ha til middag i dag. «Middag, jeg vil for faen ikke ha noe middag».. En smule ufortjent den kanskje. I tillegg har det bikket 30 grader ute igjen.. :smiley-angry019 Nå har jeg fått skikkelig nok:smiley-angry017

Har hatt maserier av og på i to døgn, de holder meg våken om natten, men tar seg opp til å bli ordentlige rier. :smiley-angry016 Er sinna som en veps og ligger for det meste i sengen og surmuler. Har bursdag i dag, og skulle egentlig ha selskap, men har kun lyst til å være alene så jeg avlyste hele dritten. Stakkars samboeren fikk den skyllebøtten fordi han lurte på hva jeg ville ha til middag i dag. «Middag, jeg vil for faen ikke ha noe middag».. En smule ufortjent den kanskje. I tillegg har det bikket 30 grader ute igjen.. :smiley-angry019 Nå har jeg fått skikkelig nok:smiley-angry017
Uff, så kjipt!!! Håper det tar seg opp snart!!!
Jeg har selv masse mensmurringer og småvonde kynnere som blir vondere og hyppigere hver kveld. Men det har heldigvis ikke vært så ille at det har tatt så mye nattesøvn. Men er rimelig deppa her også...

Gratulera så masse med dagen . jeg hadde bursdag den 20, fikk heller ikke den gaven jeg ville ha.
Håper det tar seg opp slik at du slipper å gå med de maseriene, er skikkelig plagsomme

Fremdeles ikke skjedd noe. Ble strippet og tøyd hos jordmor i dag, og hadde kraftige murringer i noen timer før det ga seg. Var veldig modent, og 3 cm åpning. Da vet jeg at plagene jeg har hatt denne uken ikke har vært helt forjeves, heldigvis. Ble brått kvalm for en liten time siden og spybøtten er godt etablert ved siden av sengen. Magen har også vært løs i dag. Håper det betyr at ting gjør seg klart, og at det ikke er sykdom i anmarsj.. :eek: Har fått time til vekstkontroll på tirsdag, men jordmor mente jeg mest sannsynlig hadde født før den tid. Krysser fingrene. Nå har det såvidt begynt å murre igjen, håper det tar seg opp og blir rier i løpet av natten:nailbiting:

Back
Topp