Noe du kunne endret på i livet

Lykkeliten32

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Vist det var noe du kunne endret på i livet, hva ville det ha vært? Nyfiken!


Jg fikk spm i går fra kusina mi. Måtte tenke langt om lenge, klarte ikke svare på det i går. I natt gikk det opp for mg, om jg kunne ha endret på en ting i livet som gjorde hverdagene enklere/bedre hadde det vært og møtt min samboer tidligere så vi kunne hatt bare felles barn:shy:Noe han har sagt mange ganger i kampens hete.. Har ingenting med at jg er bonusmamma og gjøre for det liker jg og være for dattera hans. Da kunne vi planlagt som familie uten og til stadighet vente på svar, måtte forhandle ned i minste detalje, være utestengt og bruke unødvendig tid på teite konflikter....


Så ville jg ha flyttet hytten vår fra fjellet og til sjøen da jg ikke liker å stå på ski men elsker sjølivet☺️
 
Da hadde jeg valgt en annen utdannelse. Har bachelor i markedsføring og logistikk. Vi er de første som ryker ved kriser som denne, oljekrisen og finanskrisen. Hadde jeg endret noe hadde jeg søkt meg inn på lærerutdannelse også videre til lektor (kom ikke inn på lektorstudiet) eller sykepleier også videre til jordmor.
 
Vist det var noe du kunne endret på i livet, hva ville det ha vært? Nyfiken!


Jg fikk spm i går fra kusina mi. Måtte tenke langt om lenge, klarte ikke svare på det i går. I natt gikk det opp for mg, om jg kunne ha endret på en ting i livet som gjorde hverdagene enklere/bedre hadde det vært og møtt min samboer tidligere så vi kunne hatt bare felles barn:shy:Noe han har sagt mange ganger i kampens hete.. Har ingenting med at jg er bonusmamma og gjøre for det liker jg og være for dattera hans. Da kunne vi planlagt som familie uten og til stadighet vente på svar, måtte forhandle ned i minste detalje, være utestengt og bruke unødvendig tid på teite konflikter....


Så ville jg ha flyttet hytten vår fra fjellet og til sjøen da jg ikke liker å stå på ski men elsker sjølivet☺️

Det du beskriver med organisering av barn og omsorg skjønner jeg er veldig slitsomt! Kjenner flere som har det sånn, og det er mye dårlig kommunikasjon og samarbeid ute og går :meh: Føler med deg!

Hvis jeg skulle endret noe i livet ville det vært jobb (noe som egentlig er ganske enkelt, bare ikke akkurat nå). Jeg har lyst på mange barn, men orker ikke å gå gravid en gang til i en jobb som er for tung, og hvor leder «glemmer» tilrettelegging og oppfølging :mad:
 
Da hadde jeg valgt en annen utdannelse. Har bachelor i markedsføring og logistikk. Vi er de første som ryker ved kriser som denne, oljekrisen og finanskrisen. Hadde jeg endret noe hadde jeg søkt meg inn på lærerutdannelse også videre til lektor (kom ikke inn på lektorstudiet) eller sykepleier også videre til jordmor.
Da hadde jeg valgt en annen utdannelse. Har bachelor i markedsføring og logistikk. Vi er de første som ryker ved kriser som denne, oljekrisen og finanskrisen. Hadde jeg endret noe hadde jeg søkt meg inn på lærerutdannelse også videre til lektor (kom ikke inn på lektorstudiet) eller sykepleier også videre til jordmor.

Skjønner veldig godt at det er vanskelig å ha en utsatt jobb. Jeg har en trygg jobb innen helse, og baksidene her er andre men også tilstede. Deltidsstillinger, dårlig oppfølging og tilrettelegging i svangerskap samt ledelse som har fokus på penger og ikke mennesker tenker jeg særlig på da. Fint å givende å jobbe med mennesker, men det er ikke noe jeg vil anbefale mine fremtidige barn eller etterkommere. Men det er bare min subjektive mening :happy:
 
Det du beskriver med organisering av barn og omsorg skjønner jeg er veldig slitsomt! Kjenner flere som har det sånn, og det er mye dårlig kommunikasjon og samarbeid ute og går :meh: Føler med deg!

Hvis jeg skulle endret noe i livet ville det vært jobb (noe som egentlig er ganske enkelt, bare ikke akkurat nå). Jeg har lyst på mange barn, men orker ikke å gå gravid en gang til i en jobb som er for tung, og hvor leder «glemmer» tilrettelegging og oppfølging :mad:

Takk:shy:Ja det har vært veldig slitsomt i lengden. Heldigvis begynner hun og bli stor, så det er mye lettere nå når en forholder seg til henne og ikke til moren☺️ Det er konfirmasjon som neste post, den blir delt.

Så dumt når ikke jobber tilrettelegger. Da håper jg du får byttet den så du får mange barn som ønsket med tiden:shy:
 
hadde ikke latt min ekssamboer bryte med ned så han flyttet inn, tok fra meg livsgnisten, ble kastet ut, og stalket meg i to år, noe som førte til en avbrutt utdannelse med 2 av 6 år igjen. Nå er jeg voksen, barn nr to på vei, ingen utdannelse og 400k i studiegjeld uten noe å vise til :p

Ville ikke kjøpt denne leiligheten vi bor i . Oppussing, fjerde etasje uten heis og har vært enormt med arbeid.

Ellers er jeg veldig fornyød. Kan ikke angre på mer, siden jeg møtte samboeren min, fikk barn med han, og elsker livet vårt sammen <3
 
Ville ha snakket om alt som skjedde i min barndom mye tidligere enn jeg gjorde. Kanskje jeg hadde sluppet å ende opp som ufør. Har utdannelse som grafisk designer. Tror jeg ville ha gjort noe annet :shy:
 
Ville valgt et annet studie (og faktisk fullført). Elsker jobben min altså og har fagbrev, men jeg har altså studert til ingen nytte siden jeg ikke fullførte.
 
Ville vært foruten pcos og svangerskap diabetes. Skulle så gjerne ha blitt gravid kjappere.

Ville gjerne vært foruten 2 av mine x’er..

Ville tatt bilde av meg og mamma sammen i bryllupet mitt. Både jeg og hun glemte det:(
 
Samme her:( syntes fotografen burde husket det i hvert fall siden vi han tok bilder fra 13:00-01:00.
Ja det er så trist:( har bilder av meg og pappa når han følger meg ned. Pappa var også med ånpasset barna under fotografering men da var mamma igjen i lokalet og tok imot gjester. Men vi hadde en gjestebok og der kunne jeg og mamma tatt bilder sammen, men ingen husket det:( vi er like lei oss begge to❤️ Har fine bilder av mamma og pappa sammen heldigvis ❤️
har vurdert å kle oss opp igjen å ta bilde, men blir ikke ledet samme med sminke og hår.. får se, plutselig en dag gjør jeg det:) har du tenkt det samme?
Håper broren min gifter seg snart, så kan vi ta bilde sammen i fine kjoler hos han:) men blir ikke helt det samme..
 
Hadde vært litt mindre opptatt av karriere i 20-årene og mer opptatt av å pleie vennskap. Mistet mange gode venner i den perioden...

Skulle gjerne truffet mannen litt tidligere og fått barn før. Vil gjerne ha tre, men det blir nok med to.
 
Ja det er så trist:( har bilder av meg og pappa når han følger meg ned. Pappa var også med ånpasset barna under fotografering men da var mamma igjen i lokalet og tok imot gjester. Men vi hadde en gjestebok og der kunne jeg og mamma tatt bilder sammen, men ingen husket det:( vi er like lei oss begge to❤️ Har fine bilder av mamma og pappa sammen heldigvis ❤️
har vurdert å kle oss opp igjen å ta bilde, men blir ikke ledet samme med sminke og hår.. får se, plutselig en dag gjør jeg det:) har du tenkt det samme?
Håper broren min gifter seg snart, så kan vi ta bilde sammen i fine kjoler hos han:) men blir ikke helt det samme..
Har også bilder av meg og pappa da han følger med ned midtgangen. Er to år siden og snart to barn siden jeg giftet meg så den kjolen passer ikke lenger:( tenkte på det rett etter brylllupet at vi skulle fått tatt bilder av meg og henne, men under en måned etter bryllupet sto jeg med positiv test i hånden så da ble ikke det noe av:)
 
Jeg ville unngått å ødelegge et godt vennskap med sex og forvirrede følelser. Det var en periode av livet mitt hvor jeg var utrolig deprimert, og brydde meg ikke om hvem jeg såret med valgene jeg tok. Endte med å skade både min nåværende partner, familien min, meg selv og mistet en av mine beste venner pga valgene jeg tok.

Og muligens ville jeg gått til terapi da den muligheten åpnet seg, istedenfor å flytte alene på tvers av landet for å unngå alt kaoset jeg hadde laget.
 
Skulle ønske jeg hadde mot til meg å dumpet x'n min til fordel for mannen min med en gang jeg møtte han. Det var virkelig kjærlighet ved første blikk. Prøvde å glemme han til fordel for x'n min, men han gjorde det lett for meg å pakke tingene mine å dra etterhvert. Men det var ikke før han hadde misshandlet meg psykisk i et par år. Skulle ønske jeg var sterkere, så jeg kunne forlatt han og blitt sammen med mannen min før og blitt lykkelig tidligere.
 
Back
Topp