Noe du ikke klarer spise lenger?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Rista brød med brunost får det til å velte seg i magen min....sjokolade frister ikke... og kjøtt har i det siste også havnet på nei-listen.

Noe du likte før, men plutselig ikke klarer spise lenger? :D

Salat, agurk, egg, grill mat, pizza, yoghurt, enkelte matretter med mye lukt. Ting med fløte. Kylling og svin og sikkert mer og... Begynner å bli vanskelig å finne noe å spise jeg ikkje reagerer på..
Eneste som er trygt er kneip rundsykker uten noe på, grønne epler og smoothie

Granola [emoji40][emoji40][emoji40] Før pleide jeg å ha det oppi yoghurten min men nå brekker jeg meg bare av tanken

Sjokolade (unntatt smash) og yoghurt... Og etter å ha kastet opp rosa et par dager på rad (beklager detaljer) er og vannmelon kommet på listen.

Pepsimax.... før kunne jeg drikke en liter om dagen. Nå brekker jeg meg bare ved tanken. Ellers har jeg problemer med å spise ting fra kjøleskap... jeg brekker meg av kjøleskapslukt og føler at også ting smaker kjøleskap.

Pepsimax.... før kunne jeg drikke en liter om dagen. Nå brekker jeg meg bare ved tanken. Ellers har jeg problemer med å spise ting fra kjøleskap... jeg brekker meg av kjøleskapslukt og føler at også ting smaker kjøleskap.

Jaaaaaaa... kjøleskapssmak ER en ting.... Jeg har egentlig trodd det bare er meg... :P

Kvitost av alle ting har smakt blææææ de siste dagene[emoji30][emoji30] Å jeg som elsker ost til vanlig[emoji849]

Grillmat, alt kjøtt og kjøttpålegg, sjokolade og taco. ELSKER egentlig sjokolade og taco [emoji14]

Brødskiver....hele uken har jeg spist kjøpte rundstykker, men nå går ikke det lengre heller! Vet ikke hva jeg skal spise:/

Kjøtt og grillmat er ikke digg akkurat nå! Er generelt dårlig på matlukt så å gå inn i butikk med ferskvaredisk er utfordrende nå:p

Klarer ikke fisk! Untatt sushi:) ellers er det mye kjøtt som ikke frister! Går mest i rugsprø med ost og havregrøt med bringebær og banan her:p

Back
Topp