Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gruer meg til å kjenne på uroen, nervøsiteten og redselen for å gjøre noe galt og være usikker i alt. Og selve opplevelsen på å plutselig ha ansvar for ett lite liv. Redd for å føle at jeg ikke får det tilMen samtidig gleder jeg meg... så man må vel bare satse på at det går fint^^ Blir jo ikke alene i det heller så.
Akkurat sånn jeg også føler detGruer meg til å kjenne på uroen, nervøsiteten og redselen for å gjøre noe galt og være usikker i alt. Og selve opplevelsen på å plutselig ha ansvar for ett lite liv. Redd for å føle at jeg ikke får det tilMen samtidig gleder jeg meg... så man må vel bare satse på at det går fint^^ Blir jo ikke alene i det heller så.
Ååååååå det hadde jeg glemt.... Gruer meg til å skvise på sprengte pupper.....Gruer meg egentlig litt til ammestarten før det jevner seg ut. Vonde, svære, og med brystspreng. + syns det er litt bale å amme offentlig![]()
Gruer meg også til amming. Tenk om jeg ikke får det til? Ellers så storgler jeg meg til resten![]()
Gruer meg til å kjenne på uroen, nervøsiteten og redselen for å gjøre noe galt og være usikker i alt. Og selve opplevelsen på å plutselig ha ansvar for ett lite liv. Redd for å føle at jeg ikke får det tilMen samtidig gleder jeg meg... så man må vel bare satse på at det går fint^^ Blir jo ikke alene i det heller så.
Tenker litt sånn jeg og no.... Hva tenkt jeg da jeg startet denne tråden.... Nei huff....Tror ikke jeg må gå inn på denne tråden jegfinner bare mer å mer som jeg gruer meg til
Ååja! Baby-versjonen av vesla her i huset var INGENTING i forhold til nå som hun snart er 3 år! Lærte seg å trasse skikkelig av noen andre barn i vinterferienSom oftest så går jo ting mye bedre enn fryktet og dersom noe skulle skje likevel så går det jo oftest bra likevelsyns bebi perioden var nesten problemfri i forhold til 2,5 års fasen vi er i nå.. Nå er det jo masse vi kan gjøre galt
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Hun er i grunn ganske ekstrem på alle typer følelser om dagen..