Noe du "bare MÅ ha"?

mille.

Gift med forumet
Har noen fått noen "diller" ennå??
Noe du bare mååå ha??

Vet ikke om det er noe jeg kommer til å fortsette med, men nå om dagene spiser jeg maaaaasse

sport-knekkebrød med hvitost og et stort glass oboy!!!

Mmmmm.....  [;)]

Hva med dere??

eg har berre lagt om nokren matvaner, knekkebrød med feit ost til frukost og makrell i tomat og leverpostei på jobb. begynte sikkert med at eg trudde eg trengte fiber, veit eg treng omega 3, og kansje kjekt med litt jern og kalsium... derimot smaker ikkje cola godt lenger...

Spiser nesten ikke sjokolade lenger, har aldri lyst på det. Det var akkurat likt sist gang:) Jeg er jo sjokoman til vanlig.... Men eplemost derimot smaker fortreffelig. Må ha ei kald flaske med det når kvelden kommer. Nam, nam[:)] Ellers spiser jeg nesten bare grovt brød med leverpostei.

heisann. er ikke gravid nå lenger:) babyen min er snart 16 måneder, men syntes det er litt morro med slike må ha fakter:) jeg elsket.. å da mener jeg elsket lukten av jif glass spray(den blå) måtte opp om natta å lukte på den, og vinduene og glassbordet var aldri et støvkorrn på..  hadde ikke det vært farlig så hadde jeg  sikkert spruta den opp i nesa, eller tatt et glass med isbiter i å drukket den( det var i mine fantasier iallefall) hehe hadde endel anna teite ting også, men tror jifen var det værste.:):)

det er så morsomt at sånn dille heter pica... og pica betyr stygt ord for jente-tiss på islandsk... og det er enda morsommere at jeg er samboer med en islending....... ha ha ha ha ha ha

Back
Topp