Noe dere vet at dere SKAL kjøpe til babyen?:)

Har også mye, men skal ha nytt babynest og nytt underlag til Leandervuggen :Heartpink og bilpose ønsker jeg :Heartblue
 
:D


Vi liker veldig godt Emmaljunga NXT 90 i grønn eller beige.

Bugaboo Fox 2 er også et alternativ vi har kikket på, men føler vi må prøve dem begge to også kjøpe den som er best for oss;)

Vi har kikket litt på BeSafe stolene da jeg føler dem har så gode høye kanter rundt hodet til barnet.

Hadde vært supert med en egen tråd om bilstol
Ja, ser den :) Vi vil ha mulighet til å feste bilstolen direkte på vognen, og det tror jeg bare fungerer med adaptere fra MaxiCosi (vet ikke om det er helt fakta altså, men er hvertfall hva jeg kan se:bored:), hvis ikke hadde vi vurdert besafe også. Helt supre bilstoler, har hatt BeSafe i bilstol nummer 2, og bilstol nummer 3 (som vi har nå). Veldig fornøyd :)
 
Første baby her, så må kjøpe alt! Har laget et excelark som jeg deler med mannen, så legger vi inn linker til det vi skal ha :happy: venter nok med kjøp til vi bikker uke 12, men har sett meg ut Britax smile 3 som barnevogn. Likte den godt! Kunne også kjøpe med bilstol som fungerer med vogndelen
 
Ja, ser den :) Vi vil ha mulighet til å feste bilstolen direkte på vognen, og det tror jeg bare fungerer med adaptere fra MaxiCosi (vet ikke om det er helt fakta altså, men er hvertfall hva jeg kan se:bored:), hvis ikke hadde vi vurdert besafe også. Helt supre bilstoler, har hatt BeSafe i bilstol nummer 2, og bilstol nummer 3 (som vi har nå). Veldig fornøyd :)



du får adaptere til alle bilstoler og vogner:D
 
Skal kjøpe bedside crib, etter to runder med Stokke Mini. Ellers stativ til Natures Sway slyngevugge. Slyngevuggen er for øvrig det beste kjøpet jeg har gjort (i tillegg til Medela dobbel brystpumpe). Anbefales på det varmeste og verdt hver eneste krone!
 
Vi må ha ny bilstol og vil kjøpe ny vogn. Ellers har vi det meste fra før. Litt kjedelig det også, for shopping får jo tiden til å gå :D
 
Har alt jeg vi trenger fra første man men litt nye klær blir det uansett. Spørrs hvor mye nye klær avhengig om det er en jente som kommer. Har guty fra før
 
Vi har gaaanske mye, da vi har to jenter. Om det kommer en gutt må vi nok supplere med litt gutteklær, i tillegg til det vi har fra før i nøytrale farger. ❤️
Denne gang skal jeg kjøpe (brukt) bedside crib, det er noe jeg har savnet med begge jentene. Også skal jeg kjøpe meg en god ammepute, da den jeg har faktisk er brukt opp :hilarious: har sett meg ut cosyfix ammepute.
 
Også må vi selvsagt ha bilstol :hilarious: forrige gang fikk vi bilstol av en venninne som kun hadde brukt den til et barn, men stolen er nå for gammel..
 
Første baby her, så må kjøpe alt! Har laget et excelark som jeg deler med mannen, så legger vi inn linker til det vi skal ha :happy: venter nok med kjøp til vi bikker uke 12, men har sett meg ut Britax smile 3 som barnevogn. Likte den godt! Kunne også kjøpe med bilstol som fungerer med vogndelen
Samme her, første barn, må kjøpe alt :D Har også lyst på Britax Smile 3. Har eventuelt vurdert den pakken de har på babycare med vogn og bilstol+base :) Da slipper man til og med adapter til vogn, bare å sedde bilstolen rett oppi! :rolleyes:
 
Ja,
Samme her, første barn, må kjøpe alt :D Har også lyst på Britax Smile 3. Har eventuelt vurdert den pakken de har på babycare med vogn og bilstol+base :) Da slipper man til og med adapter til vogn, bare å sedde bilstolen rett oppi! :rolleyes:

ja, det er den jeg har tittet på! Inkludert base til 12,5? Ikke så ille pris. Trenger ikke noe terrengvogn selv, da det «verste» terrenget blir Frognerparken :wacky:
 
Ja,


ja, det er den jeg har tittet på! Inkludert base til 12,5? Ikke så ille pris. Trenger ikke noe terrengvogn selv, da det «verste» terrenget blir Frognerparken :wacky:
Her blir det kanskje litt grus men tviler på mer terreng enn det. Og så kan jo hjulene låses i fast stilling som gjør at den kan ta seg enda bedre fram i snø eller terreng.
 
Hvilken vogn har dere sett dere ut?:) Her blir det Bugaboo Fox 2.
Bilstol er vanskelig synes jeg, det trengs en egen tråd for.:yuck: Har tittet på MaxiCosi Pebble, men er usikker :woot:
Vi har hatt Bugaboo fox 1 og MaxiCosi Pebble plus, veldig fornøyd med begge deler :D
 
Vi har hatt Bugaboo fox 1 og MaxiCosi Pebble plus, veldig fornøyd med begge deler :D
Så det er noe som heter Plus også ja, ikke fått med meg det jeg! Men da er det sikkert den vi har sett oss ut:happy: Så fint at du er fornøyd. Den passer fint med adapter til vognen også?:D
 
Her blir det kanskje litt grus men tviler på mer terreng enn det. Og så kan jo hjulene låses i fast stilling som gjør at den kan ta seg enda bedre fram i snø eller terreng.

Hvor bor dere? Her i Oslo er det jo ikke så alt for mange dager med mye snø, så håper det går greit! Kanskje man ender med å få lyst på en annen vogn når vinteren kommer, men til sommeren ser den veldig nett og fin ut :smug:
 
Så det er noe som heter Plus også ja, ikke fått med meg det jeg! Men da er det sikkert den vi har sett oss ut:happy: Så fint at du er fornøyd. Den passer fint med adapter til vognen også?:D
Ja, det passet veldig fint med adapteret! Hadde det alltid liggende i lommene i understellet på vogna, så syns ikke det var stress å måtte ha adapter utenom :)
 
Hvor bor dere? Her i Oslo er det jo ikke så alt for mange dager med mye snø, så håper det går greit! Kanskje man ender med å få lyst på en annen vogn når vinteren kommer, men til sommeren ser den veldig nett og fin ut :smug:
Bor i Rogaland :) Er heldigvis ikke veldig mye snø her heller fordi det er «rimelig nærme» kysten ;) Men i år lå det tynt lag snø av og på fra februar til mai.. Så hvem vet hvordan det blir fremover. :p Tenker uansett vogna er super til sommer og by og handlesenter osv. Så om vi ser at det er behov for en eventuelt mer robust vogn får vi skaffe oss det etter hvert tenker jeg :smug:
 
Bor i Rogaland :) Er heldigvis ikke veldig mye snø her heller fordi det er «rimelig nærme» kysten ;) Men i år lå det tynt lag snø av og på fra februar til mai.. Så hvem vet hvordan det blir fremover. :p Tenker uansett vogna er super til sommer og by og handlesenter osv. Så om vi ser at det er behov for en eventuelt mer robust vogn får vi skaffe oss det etter hvert tenker jeg :smug:

Er vel fort like lite snø der som her. Hadde jeg fortsatt bodd oppi nord hadde jeg kanskje vurdert noe litt mer snøvennlig :hilarious:
 
Her tror jeg vi har ca det vi trenger etter storebrødrene. Må muligens ha en tripp trapp-stol til, da jeg tviler på at fireåringen gir fra seg sin frivillig :p og så skulle vi helst hatt et nytt sted å bo :p
 
Seng til baby og babynest som kan bæres. Usikker på bedside, brukte den ikke sist og solgte den
 
Back
Topp