Noe dere har avsmak for?

Tresnartfire<3

Forelsket i forumet
Foreløpig har jeg ikke fått hverken cravings eller ting som byr meg helt i mot. Men ved forrige svangerskap spiste jeg så mye salat i starten, så mais og paprika har jeg ikke taklet siden. Dette er nesten 3 år siden men jeg takler det fremdeles ikke ;) bare lukta gjør meg uvel

Og på jobb hadde vi sånn duftgreie hengende inni oppvaskmaskinen, den lukta helt grusomt! Så jeg heiv den og har gitt forbud mot å anskaffe det igjen ;)

Ikke enda, men forrige gang fikk jeg avsmak mot svinekjøtt, og det takler jeg ikke enda. Eneste er ribbe på julaften, ellers synes jeg det smaker dritt!

Har to augustgutter født i 2008 og 2010, venter nr tre i mars 2014! Ammehjelper, og sladrer med Hunnykaos :)

Egg... Blir skikkelig dårlig resten av dagen om jeg spiser det til frokost.

Sist klarte jeg ikke skinke. Spesielt sånn som lå på frossenpizza...

sist gang orket jeg ikke svinekjøtt, kjøttdeig og biff. spiste kun kyllingkjøtt. nå vil jeg ha mer kjøttdeig

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Merkelig hvordan kroppen reagerer

Fått avsmak på kjøttdeig .. Klarer det bare ikke !!

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

Laks. Det samme skjedde sist svangerskap. Og når jeg ikke går gravid er laks det absolutt beste jeg vet.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Banan, takler ikke banan!

Ellers savner jeg spekeskinke og gode oster...snufs...

Jeg elsker iste til vanlig, men nå smaker det meg ikke særlig mye. Samme med snickers isen. Liker den til vanlig veldig godt, men blitt så rar smak!

Hvordan får vi gravide så lyst på så mye?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sjokolade og godteri. Og sopp! Fyyy, bare lukta fremkaller brekninger hos meg :eek:

Apper <3

Back
Topp