noe crazy?

dhillon

Glad i forumet
drev og tenkte litt på da jeg var gravid!og jeg hadde skikkelig dilla på umodne epler..plukka det i hele sommer,tom mine to små nevøer begynte å ta med epler fra kompisene sine fordi'babyen' hadde så lyst på det!!hehe..søtt!!og det var en gang i forbindelse med jobben at vi var på stord,og etter et møte hvor jeg og lederen min hadde vært så var det masse trær med kjempe gode og sure epler langs veien mens vi kjørte,og jeg sikla skal jeg si dere!!så da ble jeg og han enige om at jeg stoppa bilen og gikk på 'epleslang'..etter å ha kommet meg over hekken og plukka epler jeg hadde lyst på så snur jeg meg og jada..masse trafikk plutselig og folk tuta på meg,jeg bare klappa på magen for å få litt sympati..hehe..hjalp lite,folka var skikkelig sinte og sjefen min satt og så en hel annen vei og lata som han ikke ver helt med!!morsomt å tenke på det nå..sorry,ble lang..har dere noe sånn episode??eller er det bare jeg som er rar?[8D]

hihi.. de e nog bara du som e rar.. [:D]

jepp!unik[8D]

ååååååååååååååå, no fikk eg lyst på umodne epler.
Faktisk!
Men epleslang har eg ikkje gått på siden eg var sånn ca 14 kanskje...[:D]
Synst eg ser deg[:D][:D]

hehe...du gjør nok det ja[8D]...var så gøy å være gravid assa..nøt hvert eneste min..uff a meg!!!hehe...er barnslig jeg,men ikke altid da[:D]...14 eller 24..hvilken rolle spiller det da jenter??hø?

ORIGINAL: dhillon

hehe...du gjør nok det ja[8D]...var så gøy å være gravid assa..nøt hvert eneste min..uff a meg!!!hehe...er barnslig jeg,men ikke altid da[:D]...14 eller 24..hvilken rolle spiller det da jenter??hø?

Blir gjerne med på eppleslang eg..berre gi ein lyd du[:D]

Back
Topp