Noe å se fram til:

cathy med Adrian

Flørter med forumet
Syns sommer mnd går utrolig fort, skremmende fort.. Er klar for å nyte enda mer noen mnd til men for å kanskje ha noe å glede seg til framover så spør jeg: hva gleder du deg til med vinteren?

Ny beibi :love7

Hva er dine juletradisjoner?:)

Vi feiret jul hos mine foreldre i år, så da er d som følger:
Lille julaften -pynte juletreet og legge frem pakkene under treet
Julaften - dra til kirken med barna, se julebarnetv, spise julefrokost, julelunsj og julemiddag. Åpne pakker og kose oss.
1. juledag: spise, leke og se på tv
2. Juledag: middag hos bestemor og bestefar tidlig ettermiddag. Resten av dagen tilbringes der.

Hva er dine juletradisjoner?

Første bursdag til lille, første aketurene med han, jul med familie og venner, følge om eldste knekker noen skikoder, leke ut for å få inn og fyre i peisen, herlige røde kinn...

Vi feiret jul hos mine foreldre i år, så da er d som følger:
Lille julaften -pynte juletreet og legge frem pakkene under treet
Julaften - dra til kirken med barna, se julebarnetv, spise julefrokost, julelunsj og julemiddag. Åpne pakker og kose oss.
1. juledag: spise, leke og se på tv
2. Juledag: middag hos bestemor og bestefar tidlig ettermiddag. Resten av dagen tilbringes der.

Hva er dine juletradisjoner?
Ikke så mange egentlig men være med familien er det vi gjør mest av og spiser masse god mat:) men har en liten en med mamma, vi lager hjemmelaget sylte:) ellers er det tre nøtter til askepott og reisen til julestjernen som er tradisjon:)

Først kommer ny baby, så kommer svigerfamilien på besøk til Norge for første gang,så blir det dåp. Og så jul og kos :) mye som skal skje på 6 mnd

I utgangspunktet er det eneste koselige med vinteren jula! :p Men nå vet jo ikke jeg om jeg skal ha jentene i jula,så gleder meg ikke helt til det ennå.
Ellers så ser jeg fram til at det skal bli sommer igjen da. Hahaha :D

Back
Topp