Noe å prøve?

Hellandussen! Men hvor lenge kan man bruke den?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Nei, det vokser babyen bare ut av alt for fort. Vi har også lite bad. Vi har skrudd opp ett sammenleggbart stellebord over toalettet. Kjempe smart!

Vi har også stellekommoden på barnerommet og valgte å kjøpe denne sammenleggbare baljen ;)

badebaljen.jpg
Denne er kjøpt på Obs Stormarked, men de har den på jollyroom også har jeg sett ;)

Søt, men for liten etter min smak. Vi har et bittelite bad, så her står stelleunderlaget lagret mellom vaskemaskinen og en dusjvegg, også tar vi det bare frem på gulvet når vi har bruk for det. Badebaljen står i dusjen, vi bare setter den ut når vi skal dusje selv. Da vi fikk eldste lå stelleunderlaget oppå vaskemaskinen, men nå har vi tørketrommel der, så da blir det gulvet. Det funker fint det også, så slipper jeg å være redd for at babyen skal ramle ned :)

Jeg har litt lyst på Flexibath, men orker ikke å kjøpe siden vi har en gammel badebalje stående:
http://lilleprinsen.no/epages/Lille...lleprinsen/Products/486611/SubProducts/574082

Jeg tror også den vil bli veldig fort for liten.. Praktisk i begynnelsen kanskje. :) Vi hadde veldig lite bad når storesøster ble født så vi hadde stellekommoden hennes på soverommet og en badebalje i dusjen som vi bare flyttet når vi dusjet. Funket fint det. :) Nå har vi vært så heldige å fått oss to store bad så jeg har kjøpt meg stellekommode med badekar under som jeg har på hoved badet og oppe på det andre badet har jeg en stellekommode også. :)

De er utrolig smart de små sammenleggbare baljene som de har fått :D Hadde jeg hatt lite bad så tror jeg kanskje jeg hadde gått for en slik denne gang. :D

Vi har kjøpt Stokke sin balje :) Jeg liker veldig godt at nyfødtsete er løst. Da kan man faktisk bruke det til noe annet siden!

Kjempe søt!! Men er nok som du sier, at de vokser fort utav. Blir sikkert det samme som en tummytub.

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Vi har stokke flexibath + spedbarns-støtte. Kjøpte det for dager siden på babyshop.
De har salg nå så for 329 får du flexibadet + støtten. Anbefaler den :)

support.jpg

Den kan du feste oppi denne;

flexi_folded_blue.jpg

flexi_white.jpg

Back
Topp