no var det nok

frk.rusa i trusa

Betatt av forumet
har slitt med nav i 3 mnd no[:@]sendte inn søknad om arbeidsavklarings penger for 3 mnd siden.
ringte inn til de hvertfall 1 gang i uken men den søknaden var ikkje registrert,så etter 5 uker måtte eg sende inn ny søknad for de hadde ikkje motatt/rotet den vekk[:@]
så går det ennå ikkje så det skal
så i dag rant begere mitt over for å si det mildt,men fremdeles ikkje noe svar,ingen saksbehandler og tusen forskjellige nav ansatte å forholde seg til[&:]
så eg satte rett og slett en advokat på saken [:D]så i morgen skal han ringe de og få fortgang i saken og true med anmeldelse siden mine private papirer med kontonr personnr og legeerklæring er sporløst vekke

Bare håper de får fingen ut [8D]
måtte bare ha en utblåsning her og lette hjertet litt

ja de er skikkelig arti om dagen. [:(] hjelper ikke at man får etterbetalt når man må gå i flere mnd uten penger først.

ORIGINAL: turboquattro

ja de er skikkelig arti om dagen. [:(] hjelper ikke at man får etterbetalt når man må gå i flere mnd uten penger først.

føler eg aldri kommer til og komme på pluss sånn som de holder på[&:]

nei og alt man får til svar av dem er jo at man kan jo låne penger av familie og venner i mens da. man skal da vel ikke være avhengi av å måtte låne penger av hele slekta fordi at nav roter. kan liksom ikke drite i og betale regninger og kjøpe mat i flere mnd eller.

ORIGINAL: turboquattro

nei og alt man får til svar av dem er jo at man kan jo låne penger av familie og venner i mens da. man skal da vel ikke være avhengi av å måtte låne penger av hele slekta fordi at nav roter. kan liksom ikke drite i og betale regninger og kjøpe mat i flere mnd eller.

så sant så sant

Back
Topp