No sparke det!

Gunn Merete

Elsker forumet
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

No sparke det så fint i magen min..
Kjenne fotan og rompa gjennom magen. Det e så koselig når man veit korsen vei dem ligg...
No ligg knøttet med rompa mot venstre![:D]

hihi så  gøy da[:D]blir helt fasinert jeg av mange av bevegelsene hun lager.kjenner det så godt på utsiden nå.[:D]

Synes æ og...
Men det e litt hæslig når de spenne arma og bein sånn at magen strekke skikkelig på sæ...
Har du opplevd det?

når den plutselig stikker mer ut til den ene siden mener du??hehe ser helt rart ut.[:D]

Ja, akkurat.. Føle mæ heilt skjeiv da, hihi
Første babyen din?

ja æ å har kjent masse liv i magen min. Har kjent det hvær dag siden uke 18, men i slutten av uke 26, begynnelsen av uke 27, ble det plutselig veeeldig stille, kjente bare litt, og ikke no kraftige spark. Var på ul og alt var bra. De sa at mange tok  kontakt i den perioden pga lite spark da. Og det var normalt.

Men nå er det tilbake til normalt her og. Jeg har vært på flere ul, og ungen ligger til høyre siden i magen min. Seteleie. Altså hode opp mot ribbeinan og det kjennes! Rompa ligg mot lysken min, og føttern tvers over mot venstresiden min. Tydlig favoritt stilling!

Av og til så "killer" det der hvor rompa til bebisen ligger. "ser for meg at h*n ligger og klør seg selv i rompa"[:D][:D][:D]

hihi... ser for mæ babyen som klør sæ i rompa æ no..
Bynne du å bli lei av å gå gravid?

Nei stor kose mæ. Håpe h*n bli der te juni. (hadd det ikke vært for bekkenløsninga, men det må en bare ta med sæ.) Høres æ lei ut?

Kan ikke akkurat si det nei. Va heller ikke lei første gang, da va alt så nytt og spennanes. Men så kom ho 15 daga før termin og da, Hadde eksamen i 2 fag, så æ hadde ikke så mye tid te å tenke på det da..
Kan ikke si æ e lei no heller. Like oppmerksomheta æ får. Alle spør korsen det går og e snill og hjelpsom.
(Vi bor på en liten plass der alle veit kem man e og huske både samboern og mæ som liten)
Litt artig når de kommer å sir at, Å Herregud, ho e så lik faren sin... Akkurat det der brukte han og å gjøre da han va liten gutt!![:D]

Ja morsomt med alle sparkene og bevegelsene nå. Ser av og til det skikkelig buler ut, eller er full romstering og snuing (salto??) Må bare le altså......... Syns det er kjempekoslig å gå gravid, og ja det er fint med oppmerksomheten, alle er jo hjelpsomme og spør hvordan det går. Syns det er kjekt jeg[:)][:)]  (Så får en heller ta med disse diverse "plagene" og hormonene, greit for en vet jo hvorfor de er der[;)])

Det er en godt betryggende følelse hver gang jeg kjenner bevegelser.....
Men kan til tider gjøre  litt"vondt"...for tiden så virker det som om baby`en ligger litt på siden med beinene nedover og hver gang den sparker så treffer han meg rett i hofte beinet....litt vondt...hihihi

her er det action for tia, men ikke alltid jeg vet hvem som sparker[&:] og noen ganger spes når man skal sove så setter begge to igang, er blitt rampete allerede

Oi, skal du ha tvillinga?
Av og te så lure æ litt på om de har tatt feil på
ULen min, at æ og har tvillinga. Sparke nesten heile tida. Dag som natt. Ligg te familien og. Mi mormor fikk både tvillinga og trillinga, så mi mamma e trilling..

Bare vent te heile fotbladet stikk ut av magen, da kan du kile han under foten. hihi 
Da brukte Liv Ingrid å sparke som en tulling, trur ho va litt kilen[:D][:D]

Åååååå det er så gøy når babyen sparker.... men har ennå ikke lært meg å kjenne etter hvordan babyen ligger, kanskj ejeg må vente et par uker til...?? Uansett så er det fullt av liv og det er morro, spesielt når hele magen rister av sparkene [:)]

Har begynt å føle på at han snur seg inni der.. Morsomt![:)]

Back
Topp