No news fra Lindaen enda??????????

Memme

Glad i forumet
Jeg er så spent så jeg nesten går gjennom skjermen!
Kommer ikke til å klare å legge meg en gang............

Enig her!!

er så trøtt, men vil så gjerne vite om det har skjedd noe, for jeg får ikke kommet inn her før i morra kveld igjen når jeg logger av nå!

M

håper ho har fått,at ho ikke må ligge så lenge..gudd så spennendes detta er..[:)]

Nå kom jeg inn her bare for å se om det hadde kommet noe nytt om Lindaen. Er så fryktelig nyskjerrig!!!

Ring på sykehuset og hør [:D] he he he
Nå må det vel snart ha skjedd noe??!!

Ja får no håpe for hennas del at det er over no!!

nei ikkeno

Kl var vel ca 0800 da hun skrev det siste innlegget her....

Er ganske spent nå!! Håper vi hører noe snart da!! [:)]

ORIGINAL: Memme

Kl var vel ca 0800 da hun skrev det siste innlegget her....

09.30 var det faktisk

nå sprekker jeg av nysgjerrighet her snart[8D]
nå vil vi høre gode nyheter her

Det hjelper nok ikke uansett hvor mye vi tripper og venter her inne... Jeg lar nå hu få ha tida hu vil aleine.. kan ikke tenke meg at det første hu ønsker er å kaste seg over tlf... Regner ikke med å få mld før i mårra jeg...

Jeg tar kvelden jeg, i full overbevisning om at lindaen ligger og koser seg med gutten (?!?) sin og har glemt oss her fullstendig. regner med at det ligger full oppdatering her når jeg logger meg på i morgen.

sov godt alle sammen, og spesielt du, lindaen!!

ORIGINAL: lenemor

Jeg tar kvelden jeg, i full overbevisning om at lindaen ligger og koser seg med gutten (?!?) sin og har glemt oss her fullstendig. regner med at det ligger full oppdatering her når jeg logger meg på i morgen.

sov godt alle sammen, og spesielt du, lindaen!!

Signerer den!!! Natti alle sammen!!!

Jeg er så glad på hennes vegne. Om hun enten har det helt forferdeli grusomt vondt akkurat nå eller en alt overstrømmende livs lang kjærlighets baby i armene. Uansett kjempe glad for dette. Har tenkt så mye på deg Linda vennen.

Lykke til

jeg håper så indelig at hun har fått nå.. er så utrolig spent!!!
håper at når jeg logger på i morgen så står det at bebisen er kommet!!
ønsker henne nok en gang masse lykke til!![:)]

Back
Topp