No murra da skikkelig

vestlandsjento

Gift med forumet
E litt vondt ja.. Var såvidt eg greidde å gå på do. Murra i begge sider sjølv om det berre er på eine sida det er egg. Men el-sprøyta virker vel på eggstokkane sjølv om det ikkje er modne egg? Kan vel tenkast eg "forsterker" smertene. Er så nervøs pga av det som skjedde sist, når eggstokken snurra seg.  Er sånn murring som var mellom "anfalla".

Ser faktisk litt gravid ut no[;)]

Uff kor eg klage[8D] Tør kje tenka på kossen da må væra å ha så mange egg ein får ved ivf[&:]

Nåken som veit kor lenge murringa pleier å vare?

Ja ja den el-sprøyta den el-sprøyta, lykke til morgen da.

Når det gjelder å se gravid ut så er du ikke alene, har fått en liten bulb over eggestokkene her også, ser ut som jeg er 4-5 mnd på veg. Håper jeg snart kan følge etter deg inn i de 2 berømmelige ukene.

Det blir en spennendes dag for oss begge i morgen[;)]

Den værste murringa gir seg normalt ved el for dere som tar inseminasjon, men du kan regne med at du har el smerter 1-2 dager til også, når egget/eggene passerer igjennom egglederen, den blir støtt frem på en måte i små hopp eller hvordan jeg skal forklare det. Men du blir nok i bedre form til helgen.

Masse lykke til begge to[:)]

Satse på at da blir bedre snart[:)] Det er jo ikkje forferdelig vondt, så eg e nok litt "hysterisk" av meg[;)] Blir spennande i måro ja[:D][:D]

Twinanne: ser du ut som 4-5 mnd på vei? Då er da sikkert mange fine egg der[:D] Lykke til i måro[:)][:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Satse på at da blir bedre snart[:)] Det er jo ikkje forferdelig vondt, så eg e nok litt "hysterisk" av meg[;)] Blir spennande i måro ja[:D][:D]

Twinanne: ser du ut som 4-5 mnd på vei? Då er da sikkert mange fine egg der[:D] Lykke til i måro[:)][:)]

Eller kanskje jeg bare har lagt på meg da, men det er bare et ovalt område under navelen som kulen er på da. Har gått opp 1 kilo[&:]

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: vestlandsjento

Eller kanskje jeg bare har lagt på meg da, men det er bare et ovalt område under navelen som kulen er på da. Har gått opp 1 kilo[&:]

1 kilo er jo ikkje så masse då[:D] Trur kje du ser ut som du er halveis i svangerskapet av 1 kilo[;)] Er vel heller da at du er oppblåst i magen pga av alle egga[:)]

Lykke til med insemineringen idag vestlandsjento[:D]

Back
Topp