No more natt pupp...

lanoliten

Elsker forumet
Noen som har vært gjennom det??
Skal begynne neste helg, og gruer meg litt,
noen som kan gi noen nyttige tips??

Henger meg på denne, da jeg også vil kutte ut nattamminga!! :)
Håper på mange gode tips og triks!!
Vi har han forresten på rommet vårt.. kansje det ville vert lurt å flytta han inn på eget rom nå når vi vil kutte ut amminga..
Ååå, som jeg gleder meg til litt 'voksentid' igjenn.. Mannen min har sovet på gjesterommet i 4 mnd nå, for jeg og mini får ikke sove når han ligger å snorker å snur seg. Helt utrolig hvor mye lyd det går an å lage av å snu seg i senga!! Aarrg!! Men dette var jo totalt avsporing - sorry!!
Ha en fin dag alle sammen!!:)

Jeg gav vann... nå har jeg begynt med mme om natta fordi han trengte mer og ikke roer seg uten mat om natta... så vet liksom ikke hvordan man avvender nattmat egentlig :P lykke til

Ser ikke legokloss sitt svar... hmm

Nå kom det opp....

Har veklset litt mellom pupp og flaske. I natt våknet han igjen som vanlig, og bestemte meg der og da for å ikke gi han noe. Han hylte helt sinnsykt i 10-15 minutter mens jeg bysset og strøk på han. Plutslig bare stoppet han og jeg la han tilbake i sengen. I dag morges våknet han blid og fornøyd, så helt tydelig at han ikke trengte noe. Satser på å kjøre samme opplegg hvis han våkner nå i natt.

emoticon 

.

I natt våknet han nok en gang og hylte i 10-15 minutter før han sovnet igjen. I morges våknet han blid som en sol. Jeg kommer ikke til å gi han noe melk på natten lenger. Får håpe at han snart skjønner at han like godt bare kan sove... emoticon

Tenkte å begynne i kveld.. Har utsatt det lenge nok nå..

Men hvordan er det med den avveninga når han spiser godt? han spiser 150-200 mm på natta.. Jeg kunne gjerne tenkt meg å slippe det måltidet, men jeg kan ikke avvenne når han spiser såpass? Eller? 

Amalie sovner ca 20.00. Våkner ca 0200 og spiser 210 ml mme. Så sover hun til ca 0500 og vil ha en flaske til. Spiser masse vanlig mat på dagtid. Det er en uvane sier helsestasjonen, og at jeg må kutte ut det å gi vann å la hele hyle. Men har ikke orket enda...vet jeg må....

Back
Topp